Інклюзія НОВИНИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИДОСВІД Матеріали засідання «Інклюзивної майстерні» Zoom-конференція для педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами Вправи для підлітків на самопізнання, розвиток емоційної компетенції. Програма занять на подолання нервової напруги, тривожності, страхів дітей з особливими освітніми потребами Кінезіологічні вправи для дітей з особливими освітніми потребами Як не вигоріти при вихованні дитини з ООП Інклюзивно-ресурсний центр 3 Миколаївської міської ради Як налагодити для дитини з аутизмом комфортний побут на новому місці? Як дорослому налаштувати дитину з аутизмом на дорогу? РОЗВИВАЮЧІ ІГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ З РДА Рухи пальців дитини тісно пов’язані з мовленнєвою функцією Декілька порад які стануть в нагоді і нормотиповим дітям, і дітям з аутизмом, якщо вони занадто гостро реагують на звуки сирен, вибухів або просто відчувають сильний страх Як діяти у бомбосховищах перебуваючи з дітьми з аутизмом? На базі ІРЦ № 1 відбувся круглий стіл для практичних психологів ЗДО та ЗЗСО Державний стандарт соціальної послуги “Супровід під час інклюзивного навчання” Семінар-практикум професійної лабораторії «7 ідей» Відбувся круглий стіл для практичних психологів ЗДО та ЗЗСО Засідання фокус-групи «Алгоритм дій фахівця психологічної служби закладів освіти у роботі з дитиною з ООП» Засідання фокус-групи «Алгоритм дій фахівця психологічної служби закладів освіти у роботі з дитиною з ООП» Здоров’я педагога як запорука ефективності його професійної діяльності та психічного здоров’я вихованців