Інклюзія

НОВИНИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИДОСВІД

Оформлення індивідуальної програми розвитку дитини за новим зразком : методичні матеріали

Матеріали засідання «Інклюзивної майстерні»

Zoom-конференція для педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами

Вправи для підлітків на самопізнання, розвиток емоційної компетенції.

Програма занять на подолання нервової напруги, тривожності, страхів дітей з особливими освітніми потребами

Кінезіологічні вправи для дітей з особливими освітніми потребами

Як не вигоріти при вихованні дитини з ООП

Інклюзивно-ресурсний центр 3 Миколаївської міської ради

Як налагодити для дитини з аутизмом комфортний побут на новому місці?

Як дорослому налаштувати дитину з аутизмом на дорогу?

РОЗВИВАЮЧІ ІГРИ ДЛЯ ДІТЕЙ З РДА

Рухи пальців дитини тісно пов’язані з мовленнєвою функцією

Декілька порад які стануть в нагоді і нормотиповим дітям, і дітям з аутизмом, якщо вони занадто гостро реагують на звуки сирен, вибухів або просто відчувають сильний страх

Як діяти у бомбосховищах перебуваючи з дітьми з аутизмом?

На базі ІРЦ № 1 відбувся круглий стіл для практичних психологів ЗДО та ЗЗСО

Державний стандарт соціальної послуги “Супровід під час інклюзивного навчання”

Семінар-практикум професійної лабораторії «7 ідей»

Відбувся круглий стіл для практичних психологів ЗДО та ЗЗСО

Засідання фокус-групи «Алгоритм дій фахівця психологічної служби закладів освіти у роботі з дитиною з ООП»

Засідання фокус-групи «Алгоритм дій фахівця психологічної служби закладів освіти у роботі з дитиною з ООП»

Здоров’я педагога як запорука ефективності його професійної діяльності та психічного здоров’я вихованців