Засідання фокус-групи «Алгоритм дій фахівця психологічної служби закладів освіти у роботі з дитиною з ООП»

Освіта – невід’ємне право людини. Особливе місце в освіті займають діти з особливими освітніми потребами, що мають фізичні або психофізичні порушення розвитку. Маючи рівні права на освіту, розвиток, участь у житті суспільства – в реальному житті, діти з особливими потребами нерідко позбавлені можливості реалізувати ці права. Одним з основних принципів міжнародних стандартів є право дітей з особливими потребами на інтеграцію в суспільство, основою якої є забезпечення таким дітям доступу до якісної освіти. І тому 17 грудня 2021 року на базі ЦПРПП відбулось в режимі ZOOM-конференції  засідання фокус-групи «Алгоритм дій фахівця психологічної служби закладів освіти у роботі з дитиною з ООП» під час якого було розглянуте питання «Психологічний супровід інклюзивного навчання». Актуальність проблеми полягає в тому, що педагоги, працівники психологічної служби повинні створити умови і надати допомогу в психологічній та соціальній адаптації, підготовці до повноцінного життя в суспільстві дітей з особливими освітніми потребами. Адже навчання дітей з особливими потребами спільно з їхніми здоровими однолітками сприяє їх соціальній адаптації. Таке навчання є корисним також і для здорових дітей, бо вони вчаться розуміти проблеми інших, стають добрішими.

Дякуємо модератору режимі ZOOM-конференції, практичному психологу ЗОШ № 51 Жиляєвій Олені Олександрівні за співпрацю.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *