Інклюзія

“РОБОТА З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ООП ВІДПОВІДНО ДО КАТЕГОРІЇ ТРУДНОЩІВ ТА ВІКОВИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ” (5-7 КЛАСИ)
«Розлад комунікації у вигляді дискоординації плавності ритму через перенапруження чи стреси»

Етика спілкування з дітьми з інвалідністю

Індивідуальна програма розвитку дитини з ООП у закладі дошкільної освіти ( в.о. директора КУ «ІРЦ №1» ММР Соломко Ірина Анатоліївна)

Зміни у висновках

Базові елементи та інтегровані компоненти в макроструктурі уроку в інклюзивному класі (психолого-педагогічні аспекти). ІРЦ №3

Поради батькам

Система автоматизації роботи інклюзивно-ресурсних центрів. Інструкція користувача: для батьків

Мобільний додаток автоматизованої системи ІРЦ. Інструкція користувача: для батьків

Відео інструкція для батьків

Як забезпечити інклюзивну освіту для дітей з ООП: питання та відповіді

Відео інструкція для закладу освіти

Форми здобуття освіти для дитини з ооп

Методичні рекомендації щодо роботи з дітьми з ООП у військовий час