Проблема навчання і виховання дітей з особливими потребами набуває неабиякої актуальності сьогодні. Освітній інклюзивний простір стає доступним для таких дітей, адже право на рівний доступ до якісної освіти та навчання за місцем проживання в умовах дошкільного закладу – це право всіх дітей дошкільного віку. Концепція інклюзивної освіти відображає одну з головних демократичних ідей – усі діти є цінними й активними членами суспільства. І тому 28 січня 2022 року на базі ЦПРПП відбувся в режимі ZOOM-конференції четвертий семінар-практикум професійної лабораторії «7 ідей» «Психологічна готовність педагога до роботи в інклюзивній групі».
Захід проводили:
- Кречмер Ірина, практичний психолог ЦПРПП;
- Пігур Наталія, практичний психолог ЗДО № 7;
- Магаляс Катерина, практичний психолог ДНЗ № 2.
Практичні психологи розглянули такі питання:
- Психологічна готовність. Що вона в себе включає?;
- З чого починати якщо ви готові «психологічно» та «професійно» працювати з дітьми з ООП, про аспекти та рівні підтримки;
- Як правильно взаємодіяти із дітьми з нормою розвитку в умовах інклюзії;
- Робота з батьками.