Заступники директорів з виховної роботи

ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (посилання, таблиця)

Діяльність закладу освіти, як суб’єкта взаємодії, що здійснює заходи у сфері запобігання та протидії булінгу, домашнього насильства та насильства за ознакою статі: від теорії до практики

«Діти онлайну» масово повертаються за парти: 10 порад для м’якої адаптації

Безпека в інтернеті

Рекомендації щодо організації діяльності педагогів в умовах воєнного стану з питань захисту прав дітей у 2023/2024 навчальному році (розроблені ЦПРПП)

Методика «Діти і війна»

Поради педагогам щодо комунікації з підлітками під час війни

Поради для вчителів при комунікації з дитиною

НАВЧАЛЬНА МЕТОДИКА З ПРОТИДІЇ БУЛІНГА ТА НАСИЛЬСТВА «КОЛО БЕЗПЕКИ»

Корисні посилання для навчання використання у роботі

Корекційно-розвиткова програма формування стійкості до стресу в дітей дошкільного віку та школярів “Безпечний простір”: навчально-методичний посібник

Більше

БЕЗПЕЧНИЙ, БЕЗБАР’ЄРНИЙ ПРОСТІР, ДРУЖНІЙ ДО ДИТИНИ . МЛ №38

Мій шлях у науці «Психологія».  Учениця 10 класу. МЛ №38

“Формування здорового способу життя” МЛ 34

“Комплексно – цільова програма «Сім’я й гімназія – компетентний учень». МГ №24

Збереження ментального здоров’я молодших школярів.МГ43

Підтримка ментального здоров’я. Психологічні хвилинки. МГ 43 Султанська О.П.

Особливості взаємодії з дітьми під час воєнного стану в умовах НУШ. МГ 43 О. Рябенко

«Стійкість педагога. Підтримка себе та дітей у кризових ситуаціях». З досвіду роботи закладу освіти. Підготували: ЗДВР Г№39 Марина Гончаренко та практичний психолог Ірина Береславська.

«Створення дружньої атмосфери в класі, як попередження насильства та булінгу серед учнів». З досвіду роботи класного керівника Л№55 Світлани Лютої

«Безпечна і дружня до дитини школа». З досвіду роботи закладу освіти. Підготували: ЗДВР Г№29 Анна Силкіна та практичний психолог Олена Бахмутова.

«Розвиток вмінь та навичок педагогічного партнерства у класного керівника як запорука психоемоційного комфорту класного колективу». З досвіду роботи практичного психолога Г№7 О. Шрамової

Збірка “Захист прав та забезпечення соціально-педагогічного супроводу дітей в умовах воєнного стану”

Виховання національно-патріотичних цінностей – пріоритетне завдання (із досвіду роботи Миколаївського ліцею 60)

Організація виховної роботи в умовах воєнного стану: важливі аспекти (із досвіду роботи Миколаївської гімназії №47). Додаток 1; Додаток 2

Захист прав та забезпечення соціально-педагогічного супроводу дітей в умовах воєнного стану (з досвіду роботи педагогів Г№№11, 25, 26, 36, 64; Л№2, 34, ім. О. Ольжича).