
- НОРМАТИВНИЙ ДАЙДЖЕСТ
- ОСВІТНІЙ РЕСУРС
- КРАЩІ ПРАКТИКИ
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (посилання, таблиця)
БЕЗПЕЧНИЙ, БЕЗБАР’ЄРНИЙ ПРОСТІР, ДРУЖНІЙ ДО ДИТИНИ . МЛ №38
Мій шлях у науці «Психологія». Учениця 10 класу. МЛ №38
“Формування здорового способу життя” МЛ 34
“Комплексно – цільова програма «Сім’я й гімназія – компетентний учень». МГ №24
Збереження ментального здоров’я молодших школярів.МГ43
Підтримка ментального здоров’я. Психологічні хвилинки. МГ 43 Султанська О.П.
Особливості взаємодії з дітьми під час воєнного стану в умовах НУШ. МГ 43 О. Рябенко
«Стійкість педагога. Підтримка себе та дітей у кризових ситуаціях». З досвіду роботи закладу освіти. Підготували: ЗДВР Г№39 Марина Гончаренко та практичний психолог Ірина Береславська.
Збірка “Захист прав та забезпечення соціально-педагогічного супроводу дітей в умовах воєнного стану”
Виховання національно-патріотичних цінностей – пріоритетне завдання (із досвіду роботи Миколаївського ліцею 60)
Організація виховної роботи в умовах воєнного стану: важливі аспекти (із досвіду роботи Миколаївської гімназії №47). Додаток 1; Додаток 2
Захист прав та забезпечення соціально-педагогічного супроводу дітей в умовах воєнного стану (з досвіду роботи педагогів Г№№11, 25, 26, 36, 64; Л№2, 34, ім. О. Ольжича).