Міністерство освіти і науки через карантин відклало другий цикл моніторингового дослідження якості початкової освіти.
Про це повідомили на сайті Українського центру оцінювання якості освіти.
Дослідження “Стан сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи” раніше планували провести у квітні-травні цього року. Зараз центр планує провести його навесні 2021 року.
Нагадаємо, перший цикл моніторингу якості початкової освіти провели 2018 року. Так, на формування математичної та читацької компетентностей найбільше впливають типи місцевості та школи.
Дослідження також показало, що понад 15% четвертокласників стикались з фізичним насильством кілька разів на місяць.
Читайте також аналіз різних частин звіту дослідження: “Про що свідчать деякі результати моніторингового дослідження з математики”, “Деякі результати моніторингового дослідження з читацької компетентності”, “Вплив освітнього контексту на якість початкової освіти” та “Булінг у початковій школі”
Наступні цикли дослідження дозволять не лише констатувати рівні навчальних досягнень четвертокласники, але й відстежувати будь-які зміни, зумовлені імплементацією концепції Нової української школи.
Фото: автор – alebloshka, Depositphotos