20 березня відбулося заняття інтервізійної групи «Інноваційні форми методичної роботи – засіб управлінської компетентності керівника профільного навчального закладу» в рамках проекту «Управлінський університет менеджерів методичної роботи». На презентаційний меседж «Культурологічний підхід до НВП – простір для успішної самореалізації учня» гостинно запросила Миколаївська гімназія №3.
На теоретико-методологічних засадах культурологічного підходу до навчально-виховного процесу зупинилась Ковальчук Н.М., методист НМЦ.
Письменна М.Ф., директор гімназії №3, презентувала інноваційний навчальний заклад, який є одним із найкращих в Миколаєві. За результатами ЗНО входить у ТОП-200 найкращих закладів освіти України, має переможців ІІІ (39 учнів), ІУ (4 гімназистів) етапів Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. В гімназії створено оптимальні матеріально-технічні умови для ефективного навчально-виховного процесу.
Заступники директора Коваль І.І., Огіренко О.О. познайомили учасників групи з культурно-освітнім середовищем гімназії, роботою педагогічного колективу над реалізацією проблемної теми.
Головне для вчителів навчального закладу – це максимальне використання потенційних можливостей змісту навчальних предметів для культурологічної підготовки випускників закладу, реалізація соціокультурних функцій методів навчання шляхом організації повноцінного включення учнів гімназії у створення культурного середовища закладу. Учасники групи стали свідками копіткої творчої роботи вчителя зарубіжної літератури Дмитрієвої Л.М. щодо використання театральної педагогіки на уроках літератури з метою розвитку творчого потенціалу особистості учня в умовах інноваційного освітнього середовища Нової української школи. Гордістю закладу є кабінет-театр – мала сцена гімназії. Лариса Миколаївна разом із учнями продемонстрували акторські експерименти на уроках літератури. Вчителю вдалося залучити учнів до ініціативної розмови й творчої діяльності над художнім текстом твору, а це завжди необхідна умова повноцінного уроку.
Під час заходу був презентований посібник учителів кафедри словесності «Запровадження наскрізних змістовних ліній через інтеграцію предметів «Українська мова», «Українська література» та «Зарубіжна література»».
Бажаємо адміністрації, педагогічному колективу творчих злетів, наснаги, подальших успіхів.