Міносвіти і науки спільно з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) та за участі міжнародних партнерів із Центру SeeD розробили інтерактивний порадник «Школа в умовах пандемії» для керівників і колективів закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти.
Як передає Укрінформ, про це повідомляє пресслужба МОН.
«Цей онлайн-інструмент допоможе керівникам і педагогам оцінити готовність закладу до вирішення викликів, пов’язаних із COVID-19. Рекомендації, поради та ідеї, включені до Порадника, допоможуть закладам ефективно забезпечити неперервну якісну та інклюзивну освіту в умовах кризи, піклуючись про безпеку, фізичне та емоційне здоров’я учнів», – сказав заступник міністра освіти і науки з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Артур Селецький.
Зазначається, що порадник створено міжнародними експертами з урахуванням вже існуючих вітчизняних рекомендацій та з використанням матеріалів ЮНІСЕФ, ВООЗ та інших міжнародних організацій. Під час розробки також враховано інформацію, яку надавали заклади освіти в межах попередніх опитувань, які проводилися МОН.
«Глобальна пандемія загострила проблеми, пов’язані з соціальною нерівністю, а відтак ускладнила доступ до якісних освітніх послуг для найуразливіших категорій дітей в усьому світі. Тому під час розроблення порадника особливої уваги надано питанням створення безпечного освітнього середовища та забезпечення справедливого доступу до якісної інклюзивної освіти для кожної дитини», – сказала Голова представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні Лотта Сильвандер.
Як повідомляється, порадник також передбачає тематичне опитування керівників і педагогів щодо роботи закладів в умовах пандемії. Відповіді на запитання анкети допоможуть з’ясувати наявні потреби закладів, ефективно планувати підтримку, удосконалювати державну політику щодо реагування на виклики пандемії та мінімізувати її негативний вплив на освітній процес.
Розробники порадника радять залучити до роботи з ним колег, зокрема, заступників директора, шкільних психологів, соціальних педагогів та вчителів. Так педагогічний колектив зможе надати додаткову інформацію та цінний зворотний зв’язок.