Сьогодні до бібліотеки прийшов новий читач, з новим світосприйняттям, сучасними потребами, літературними уподобаннями. Відповідно до зростання інтелектуального рівня дітей, ускладнення їх запитів, змін шкільних програм переорієнтовується і діяльність шкільної бібліотеки. Це змушує шукати нові підходи до вже традиційних послуг, впроваджувати нові форми, розширювати сферу впливу. Серед нових форм основне місце в роботі бібліотеки займає ігрова діяльність. «У грі розкривається перед дітьми світ, розкриваються творчі можливості особистості», – казав великий український педагог Василь Сухомлинський.
26.02.2020 року в ЗОШ №15 для шкільних бібліотекарів Інгульського району відбулося засідання лабораторії професійної творчості «Стежками креативності: квест-технології як інноваційна форма популяризації бібліотеки та читання».
З вітальним словом до учасників звернулася керівник закладу Копійка Оксана Григорівна та побажала плідної співпраці. Методист НМЦ Пономаренко Світлана Євгенівна, підбила підсумки І етапу Всеукраїнського конкурсу «Шкільна бібліотека – 2020», за результатами якого, Лемба Ірина Володимирівна посіла І місце в номінації «Бібліотека – територія читання».
Не випадково місцем проведення була вибрана саме ця шкільна бібліотека. Ірина Володимирівна – творча, багатогранна, креативна особистість. Багато років поспіль використовує в своїй роботі як квест-технології так і ігрові форми проведення масових заходів. Користуються популярністю у читачів бібліотечний квест «Ромашка удачі», «Казкова карусель», «Знайди, відчини, захисти!», бібліотечна гра «Паркур» на території знань», бібліокешинг «Таємниці з книжкової полиці», бібліошопінг «Почитайте – не пошкодуєте!» та багато іншого. Учасникам заходу було презентовано створені Іриною Володимирівною буктрейлери за книгами Євгенії Бардіної «КамОSвіт або записка з таємничого минулого» та Юхима Чеповецького «Неймовірні пригоди М’якуша, Нетака та Непосидька». Великий інтерес визвали у слухачів аудіо-відео презентації «Лайфхаки від бібліотекаря» та «Лайфхаки для дорослих щодо читання книг».
Захід був інформаційно насиченим, шкільні бібліотекарі отримали важливу для них інформацію, яку можна використовувати у роботі з читачами.
Висловлюємо подяку адміністрації закладу освіти за створення умов щодо проведення методичного заходу.