Так часто у діяльності фахівців через масив різних форм та видів діяльності, обвал норм та правил, які необхідно виконати сьогодні на вчора, ми втрачаємо важливе — врахування в управлінських та освітніх процесах фундаментальних діалектичних законів розвитку, а саме:
-
єдності й боротьби протилежностей;
-
переходу кількісних змін у якісні;
-
заперечення заперечення.
Ці закони виражають найсуттєвіші зв’язки й відносини об’єктивного світу. Вони діють в єдності й взаємозв’язку, а відтак характеризують складний процес розвитку об’єктивної реальності.
У авторській статті у журналі “Вихователь-методист дошкільного закладу” №7 наведено приклади, як ці закони реалізовуються у діяльності вихователя-методиста ЗДО.

