23 квітня 2019 року вихователі-методисти ЗДО – учасники міської методичної школи «Простір М»знайомилися з досвідом роботи колективу закладу дошкільної освіти № 94 «Марійка» щодо впровадження квест-технології в освітній процес.
Переваги використання даної технології та особливості створення предметно-просторового розвивального середовища в групах висвітлила директор ЗДО № 94 ‑ Л. М. Деньговська. Вихователь-методист – Т. С. Шепель познайомила учасників заходу з методичними аспектами реалізації освітнього квесту. Під час практичної частини педагоги методичної школи мали можливість самостійно скласти сценарій квесту за запропонованими темами.
Найцікавішим етапом заходу стала безпосередня участь всіх присутніх в квесті «LEGO-лабораторія». Сюжет квесту передбачав залучення «незалежних експертів» (гостей закладу) до участі у «науковому дослідженні» з метою вивчення впливу LEGO-технології на всебічний розвиток дошкільників. Обов’язковим засобом виконання кожного завдання квесту, які були побудовані на завданнях з різних розділів освітньої програми, є легоконструктор. Тьютори «лабораторії» – педагоги закладу В.О. Тайлашева, А.Ю. Бабенко, Г. М. Бабченко, О. С. Ткаченко, А. І. Михальчишина, Л. А. Гарматюк – допомагали експертам крок за кроком проходити всі етапи експерименту – кожне завдання квесту.
Експерти зробили висновки, що:
- використання LEGO-технології в роботі з дітьми дошкільного віку є ефективним, дієвим та результативним засобом в організації освітнього процесу;
- використання конструктору LEGO для розв’язання кожного завдання освітнього квесту – є унікальним поєднанням двох технологій, спрямованих на різнобічний розвиток дошкільнят.
- LEGO-КВЕСТ – це особливий педагогічний досвід, започаткований у ЗДО №94, яким варто ділитися з колегами дошкілля та початкової школи.