Для вчителів історії проведено майстер-клас «Використання флеш-карти на уроках історії»

 

02.11. 23 для вчителів  історії проведено  майстер-клас «Використання флеш-карти на уроках історії».

Консультант ЦПРПП Смекаліна О.В.  ознайомила з перевагами застосування карток – сорбонок ( флеш-карток) на уроках історії та правознавства, які сприяють підвищенню мотивації, розвитку пам’яті та уваги; покращенню ефективності освітнього процесу.

Серед особливостей використання флеш-карток на уроках слід зазначити наступні : 

  1. Візуалізація (допомагають учням уявити історичні події та персонажів, що робить навчання цікавішим, а запам’ятовування –  ефективнішим).
  2. Активізація всіх учнів ( можуть використовуватись як для індивідуальної, так і для групової роботи, дозволяючи кожному учневі брати активну участь у процесі навчання).
  3. Розвиток мислення ( стимулюють розвиток  критичного мислення та аналітичні навички, оскільки учні повинні добре розуміти та вміти застосувати історичну інформацію). 

Для успішної підготовки  до ЗНО/ НМТ з історії також активно використовують  картки-сорбонки. Анімована сорбонка – це інтерактивний тренажер, виконаний за допомогою засобів Microsoft Office PowerPoint,  Wordwall ,  Qiuzlet та інш. Під час майстер-класу вчителі міста ознайомилися з перевагами застосування карт – сорбонок на різних етапах уроку, під час групової та індивідуальної роботи учнів.

Вчителька МГ № 49 Мерзла О.С. поділилася досвідом використання анімованих сорбонок на всіх етапах уроку за допомогою сервісу Microsoft Office PowerPoint та сайту «На урок».

Вчителька МЛ № 41 Мороз А.А. надала практичні поради щодо створення флеш – карток в ресурсах  Wordwall та Qiuzlet та поділилася своїм досвідом.

Вчителька МЛ «АДТ» Міндьо Т.В. поділилася досвідом використання флеш-карток за допомогою сервісу Qiuzlet на уроках історії в 5-6 класах НУШ.

Використання анімованих сорбонок (флеш – карток) на уроці є цікавим і ефективним технологічним прийомом.

Для учнів робота з анімованою сорбонкою є захоплюючою грою, а вчитель ненав’язливо досягає своєї мети: зацікавити і мотивувати учня, засвоїти обов’язковий навчальний матеріал.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *