Останнім часом у закладах дошкільної освіти спостерігається активна участь педагогів — як планова, так і позапланова — у вебінарах, семінарах, курсах тощо, які пропонують різні суб’єкти підвищення кваліфікації. І це дає неабиякі позитивні впливи на розвиток професійних компетентностей педагогів, адже вони знаходять для себе психолого-педагогічну інформацію, яку з цікавістю застосовують у роботі з дітьми. Однак методичні спостереження засвідчують, що в освітній практиці педагоги використовують отриману інформацію не завжди результативно. Чому так відбувається? Тому що порушується баланс між зовнішнім навчанням і внутрішньою взаємодією педагогів у колективі щодо обговорення та відстеження механізмів набуття педагогом досвіду в роботі з дітьми, адже на це не вистачає часу. Саме глибока внутрішня методична діяльність, спрямована на реалізацію річних завдань закладу, які визначені колегіально, згуртування педагогів у професійній спільноті навколо спільних цілей, інтересів за напрямами професійної діяльності можуть якнайбільше сприяти розвитку професійних і загальних компетентностей фахівців.
Корисні змістові таблиці
Корисні змістові таблиці
- Зразок орієнтовного переліку заходів у межах реалізації річного завдання «Розробити Програму розвитку ЗДО з метою оновлення (трансформації) управлінських та освітніх процесів для забезпечення зростання якості освіти», які розробляє ініціативна творча група.
- Завдання, які може виконувати динамічна група в підготовці до засідання педагогічної ради
- Узагальнена таблиця про професійні спільноти педагогів, які можна створити в закладі за внутрішньої потреби.