Роль і можливості моніторингової, експертної груп, групи атестаційної комісії та фокус-групи
Одне із завдань керівника закладу дошкільної освіти — знайти інструменти командної взаємодії в колективі, які поліпшать якість освіти й сприятимуть розвитку професійної компетентності педагогів. У статті проаналізуємо, яка роль моніторингової та експертної груп, а також з’ясує обов’язки групи, яку формують із членів атестаційної комісії, та коли доречно створювати фокус-групу.
Корисні додатки
Приклад плану-графіка моніторингу якості освіти
Приклад плану роботи експертної групи з організації тематичного контролю
Приклад плану методичних заходів для розв’язання річного завдання «Сприяти розвитку вміння педагога здійснювати самоаналіз як основи для визначення ефективності своєї професійної діяльності та самовдосконалення»