Чи потрібен сучасним дошкільнятам розпорядок дня, особливо нині, в умовах війни?

Чи потрібен сучасним дошкільнятам розпорядок дня, особливо нині, в умовах війни? Як повторювані щоденні справи й освітні практики (так звані “рутини” і “ритуали”) допомагають дитині почуватися в безпеці та гармонійно розвиватися? На які фізіолого-гігієнічні засади та педагогічні принципи варто спиратися, складаючи розпорядок дня в ЗДО? Відповіді на ці запитання, а також орієнтовний перелік щоденних справ, різноманітних методів, прийомів та форм діяльності педагога з дітьми впродовж дня — у публікації.

ДЕТАЛЬНІШЕ

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *