Пропозиції від Майбороди Л.М.

  1. У разі перебування міста в зоні активних бойових дій здобувачам освіти невипускних класів (5-8, 10) перенести теми, які не вивчили, у наступний навчальний рік з подальшим оцінюванням навчальних досягнень.  
  2. Спробувати виграти час. Оголосити «літні» канікули. Навчання продовжити з …..
  3. В разі крайньої необхідності здобувачам освіти невипускних класів (5-8, 10) та 9, 11 класів – достроково завершити 2021/22 навчальний рік, виставивши семестрові та річні оцінки на підставі оцінювання тих тем, які були опрацьовані до 24.02.2022 року.

Можливі варіанти виконання навчальної програми при відновленні навчання:

– Вивчення матеріалу проблемно-тематичними блоками (що дасть можливість зменшити кількість годин на вивчення теми та акцентувати увагу на найголовніших аспектах матеріалу):

Наприклад

11 клас, історія України

Розділ 5 «Становлення України як незалежної держави»

  • Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми.
  • Особливості формування ринкової економіки
  • Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді.

Розділ 6. «Творення нової України»

  • Геополітичний вибір України. Євромайдан. Революція Гідності.
  • Особливості соціально-економічного розвитку України в 2014–2022 рр
  • Агресія Росії проти України (2014-2022 рр.)

11 клас всесвітня історія

Розділ 5 «Міжнародні відносини»

  • Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: період “розрядки” в міжнародній політиці; рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст. ; проблема міжнародного тероризму.

 Розділ 6 «Повсякденне життя і культура»

  • Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.

10 клас, історія України

Розділ 5 «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період»

  • Особливості та головні риси національної політики Польщі, Румунії, Чехословаччини щодо українського населення
  • Вплив міжнародних відносин міжвоєнного періоду на долю регіону. Карпатська Україна. Карпатська Січ.

Розділ 6. «Україна в роки Другої світової війни» та розділ 7 «Друга світова війна» (з курсу всесвітньої історії) вивчати синхронно за таким планом.

  • Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни.
  • Причини, характер, періодизація Другої світової війни
  • Особливості окупаційного режиму і руху Опору. Український визвольний рух.
  • Злочинів комуністичного та нацистського тоталітарних режимів.
  • Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни.

10 клас всесвітня історія

Розділ 6. «Передумови Другої світової війни»

  • Криза Версальсько-Вашингтонської системи: причини, прояви, наслідки

Розділ 8. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період (оглядово)

  • Використання платформи «Всеукраїнська школа онлайн»(матеріал подається в лекційній формі, пропонуються опорний конспект та тестові завдання для самоперевірки(поточне оцінювання) та підсумкове тестування (тематичне оцінювання).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *