- У разі перебування міста в зоні активних бойових дій здобувачам освіти невипускних класів (5-8, 10) перенести теми, які не вивчили, у наступний навчальний рік з подальшим оцінюванням навчальних досягнень.
- Спробувати виграти час. Оголосити «літні» канікули. Навчання продовжити з …..
- В разі крайньої необхідності здобувачам освіти невипускних класів (5-8, 10) та 9, 11 класів – достроково завершити 2021/22 навчальний рік, виставивши семестрові та річні оцінки на підставі оцінювання тих тем, які були опрацьовані до 24.02.2022 року.
Можливі варіанти виконання навчальної програми при відновленні навчання:
– Вивчення матеріалу проблемно-тематичними блоками (що дасть можливість зменшити кількість годин на вивчення теми та акцентувати увагу на найголовніших аспектах матеріалу):
Наприклад
11 клас, історія України
Розділ 5 «Становлення України як незалежної держави»
- Державне будівництво в незалежній Україні: особливості, здобутки, проблеми.
- Особливості формування ринкової економіки
- Інтеграція України в європейський та світовий економічний простір: виклики і відповіді.
Розділ 6. «Творення нової України»
- Геополітичний вибір України. Євромайдан. Революція Гідності.
- Особливості соціально-економічного розвитку України в 2014–2022 рр
- Агресія Росії проти України (2014-2022 рр.)
11 клас всесвітня історія
Розділ 5 «Міжнародні відносини»
- Міжнародні відносини другої половини ХХ – початку ХХІ ст.: період “розрядки” в міжнародній політиці; рецидиви Холодної війни на зламі ХХ–ХХІ ст. ; проблема міжнародного тероризму.
Розділ 6 «Повсякденне життя і культура»
- Модерне (індустріальне) та постмодерне (інформаційне) суспільства: тяглість та зміни.
10 клас, історія України
Розділ 5 «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період»
- Особливості та головні риси національної політики Польщі, Румунії, Чехословаччини щодо українського населення
- Вплив міжнародних відносин міжвоєнного періоду на долю регіону. Карпатська Україна. Карпатська Січ.
Розділ 6. «Україна в роки Другої світової війни» та розділ 7 «Друга світова війна» (з курсу всесвітньої історії) вивчати синхронно за таким планом.
- Українське питання в міжнародній політиці напередодні Другої світової війни.
- Причини, характер, періодизація Другої світової війни
- Особливості окупаційного режиму і руху Опору. Український визвольний рух.
- Злочинів комуністичного та нацистського тоталітарних режимів.
- Політичні, економічні та соціальні наслідки Другої світової війни.
10 клас всесвітня історія
Розділ 6. «Передумови Другої світової війни»
- Криза Версальсько-Вашингтонської системи: причини, прояви, наслідки
Розділ 8. Повсякденне життя та культура в міжвоєнний період (оглядово)
- Використання платформи «Всеукраїнська школа онлайн»(матеріал подається в лекційній формі, пропонуються опорний конспект та тестові завдання для самоперевірки(поточне оцінювання) та підсумкове тестування (тематичне оцінювання).