Ми з вами різні, тому і проблеми вирішуємо по-різному.
Всім відомо, що взаємодія педагогів закладу дошкільної освіти з батьками – досить складний процес. Головну роль у цьому традиційно грають вихователі. Вони – головне джерело знань про дитину, про діяльність установи, від них батьки одержують психолого-педагогічну інформацію. І тому 10 грудня 2021 року на базі ЦПРПП відбувся в режимі ZOOM-конференції третій семінар-практикум професійної лабораторії «7 ідей» «Педагогіка партнерства – невід’ємна складова у роботі з батьками».
Захід проводили:
- Кречмер Ірина, практичний психолог ЦПРПП;
- Сухопарова Анна, практичний психолог ЗДО № 128;
- Самбурська Ольга, практичний психолог ЗДО № 50.
Практичні психологи розглянули такі питання:
- що таке педагогіка партнерства;
- з чого ж складається успіх спілкування;
- показники готовності батьків до взаємодії;
- методи які допомогають у будівництві партнерських стосунків;
- теорію американського психологаі психотерапевта Еріка Берна та застосовували її на практиці.