Аби ідентифікувати в учнів прогалини у недоотриманих знаннях під час карантину, УЦОЯО повинен провести моніторингові дослідження якості освіти на різних рівнях загальної середньої освіти.
На цьому наголошують автори аналітичного звіту громадської організації “Ініціатива Холон”.
Така необхідність пояснюється тим, що численні дослідження якості освіти у світі показують негативний вплив карантинних заходів на якість отриманих знань та навичок школярів.
За даними Світового банку, реальні втрати навчального часу дорівнюють від 3,5 до 11 місяців шкільного навчання.
Ще приблизно 7 мільйонів дітей 1–9 класів у світі можуть узагалі покинути школу через економічний шок та фінансові проблеми в родинах, спричинені пандемією.
В Україні ситуація ускладнюється проблемами із забезпеченням доступу до якісної освіти, недостатньою кількістю технічних засобів для здійснення дистанційних занять та низькими цифровими навичками учнів і вчителів. Вагому роль грає традиційний високий розрив у якості освіти між міськими та сільськими школами.
Також у документі пропонують розширити зміст Всеукраїнської школи онлайн на класи початкової школи, принаймні на 3-ті та 4-ті класи. Автори вважають важливим затвердити стратегію та конкретні дії для компенсації втрачених та не набутих навичок, умінь та знань в учнівства.
Ознайомитися з аналітичним оглядом повністю можна за посиланням або нижче.