Сумський Державний університет Центр розвитку кадрового потенціалу навчального закладу запрошує до навчання за програмою «З електронних засобів та дистанційних технологій навчання».
Організація освітнього процесу у дистанційній формі навчання є трендом сучасного світу. Все більше перед викладачами постають питання:
- як організувати роботу учнів/студентів у дистанційній формі навчання;
- як швидко та ефективно створити Google Клас;
- як подати матеріал для вивчення;
- як створити тести;
- як провести контроль знань учнів/студентів тощо;
- як організувати командну роботу;
- як створити якісний мультимедійний контент;
- як ефективно використовувати власний час.
Організатор програми: Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету: http://crkp.sumdu.edu.ua/uk/
Період навчання: 16 лютого 2021 року – 04 березня 2021 року
Час: з 14.00.
Форма участі: дистанційна (платформа GoogleMeet)
Загальний обсяг: 180 годин (6 кредитів ЄКТС)/120 годин (4 кредити ЄКТС).
Тематичний план: у прикріпленому файлі.
Документ про підвищення кваліфікації: свідоцтво
Вартість: 180 годин/6 кредитів ЄКТС – 1800 грн.
120 годин/4 кредити ЄКТС – 1500 грн.
Реєстрація за посиланням до 11 лютого 2021 року.
Контактні особи:
– Гордієнко Віта Павлівна, заступник начальника центру розвитку кадрового потенціалу навчального закладу, e-mail: [email protected];
– Полева Олена Федорівна, провідний фахівець центру розвитку кадрового потенціалу навчального закладу,
e-mail: [email protected] ,тел. (095) 185-36-49.
Тематичний план програми підвищення кваліфікації
«З електронних засобів та дистанційних технологій навчання»
- Змішане навчання як технологія поєднання онлайн навчання, традиційного та самостійного навчання.
1.1. Цифрові освітні технології у навчальному процесі. Соціальні, педагогічні, технологічні та організаційні аспекти впровадження цифрових технологій.
1.2. Моделі змішаного навчання та особливості їх впровадження у навчальній діяльності.
- Використання Google-сервісів у навчальному процесі.
2.1. GoogleClassroom для створення, поширення та класифікації навчального контенту.
2.2.Google Forms як засіб тестування, збору даних та автоматичної генерації.
- Засоби організації навчальних занять у відеорежимі.
- Застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання у закладах освіти.
4.1. Засоби Microsoft (Word, Excel) для організації та контролю знань студентів.
4.2. Використання інструменту Microsoft Teams для створення інтерактивного навчального онлайн-середовища.
- Task&Timemanagement: втілення класичних методик у web-додатках.
5.1. Scrum – інструмент оптимізації роботи команд.
5.2. GoogleCalendar – інструмент побудови пріоритетів.
5.3. GoogleKeep – систематизатор ідей та рутинних справ.
5.4. GoogleTasks – інструмент контролю завдань.
5.5.Тге11о – менеджер проектів та завдань для малих та середніх команд.
- Мультимедійний контент: види та засоби створення.
6.1. Презентації: кращі практики MS PowerPoint та його потенціал.
6.2. Нові тренди графічного контенту: меми та інфографіка.
6.3. Анімація та відео: новий вимір навчально-дидактичного матеріалу
- Організація дистанційного навчання в закладах освіти з використанням навчальної платформи Moodle.
7.1. Створення ресурсів у дистанційному курсі (підготовката розміщення
навчального контенту у різних форматах).
7.2. Організація та проведення тестування.
7.3. Робота за користувачами.
- Використання онлайн інструментів (віртуальних лабораторій та реального лабораторного обладнання) у навчальному процесі.