Навчання за програмою «З електронних засобів та дистанційних технологій навчання».

 

 

 

Сумський Державний університет Центр розвитку кадрового потенціалу навчального закладу запрошує до навчання за програмою «З електронних засобів та дистанційних технологій навчання».

Організація освітнього процесу у дистанційній формі навчання є трендом сучасного світу. Все більше перед викладачами постають питання:

  • як організувати роботу учнів/студентів у дистанційній формі навчання;
  • як швидко та ефективно створити Google Клас;
  • як подати матеріал для вивчення;
  • як створити тести;
  • як провести контроль знань учнів/студентів тощо;
  • як організувати командну роботу;
  • як створити якісний мультимедійний контент;
  • як ефективно використовувати власний час.

Організатор програми: Центр розвитку кадрового потенціалу Сумського державного університету: http://crkp.sumdu.edu.ua/uk/

Період навчання: 16 лютого 2021 року – 04 березня 2021 року

Час: з 14.00.

Форма участі: дистанційна (платформа GoogleMeet)

Загальний обсяг: 180 годин (6 кредитів ЄКТС)/120 годин (4 кредити ЄКТС).

Тематичний план: у прикріпленому файлі.

Документ про підвищення кваліфікації: свідоцтво

Вартість: 180 годин/6 кредитів ЄКТС – 1800 грн.

 120 годин/4 кредити ЄКТС – 1500 грн.

Реєстрація за посиланням до 11 лютого 2021 року.

Контактні особи:

– Гордієнко Віта Павлівна, заступник начальника центру розвитку кадрового потенціалу навчального закладу, e-mail: [email protected];

– Полева Олена Федорівна, провідний фахівець центру розвитку кадрового потенціалу навчального закладу,

e-mail: [email protected] ,тел. (095) 185-36-49.

 

Тематичний план програми підвищення кваліфікації
«З електронних засобів та дистанційних технологій навчання»

  1. Змішане навчання як технологія поєднання онлайн навчання, традиційного та самостійного навчання.

1.1. Цифрові освітні технології у навчальному процесі. Соціальні, педагогічні, технологічні та організаційні аспекти впровадження цифрових технологій.

1.2. Моделі змішаного навчання та особливості їх впровадження у навчальній діяльності.

  1. Використання Google-сервісів у навчальному процесі.

2.1. GoogleClassroom для створення, поширення та класифікації навчального контенту.

2.2.Google Forms як засіб тестування, збору даних та автоматичної генерації.

  1. Засоби організації навчальних занять у відеорежимі.
  2. Застосування інструментів Microsoft Office 365 для організації дистанційного навчання у закладах освіти.

4.1. Засоби Microsoft (Word, Excel) для організації та контролю знань студентів.

4.2. Використання інструменту Microsoft Teams для створення інтерактивного навчального онлайн-середовища.

  1. Task&Timemanagement: втілення класичних методик у web-додатках.

5.1. Scrum – інструмент оптимізації роботи команд.

5.2. GoogleCalendar – інструмент побудови пріоритетів.

5.3. GoogleKeep – систематизатор ідей та рутинних справ.

5.4. GoogleTasks – інструмент контролю завдань.

5.5.Тге11о – менеджер проектів та завдань для малих та середніх команд.

  1. Мультимедійний контент: види та засоби створення.

6.1. Презентації: кращі практики MS PowerPoint та його потенціал.

6.2. Нові тренди графічного контенту: меми та інфографіка.

6.3. Анімація та відео: новий вимір навчально-дидактичного матеріалу

  1. Організація дистанційного навчання в закладах освіти з використанням навчальної платформи Moodle.

7.1. Створення ресурсів у дистанційному курсі (підготовката розміщення
навчального контенту у різних форматах).

7.2. Організація та проведення тестування.

7.3. Робота за користувачами.

  1. Використання онлайн інструментів (віртуальних лабораторій та реального лабораторного обладнання) у навчальному процесі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *