Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям п’ять оригінальних завдань для розвитку уміння аналізувати й порівнювати очевидні факти, робити припущення, формування умінь зіставляти й порівнювати запропоновану інформацію.
Виконання запропонованих завдань сприятиме розвитку у дітей логічного мислення, навичок сприймати та розуміти графічно відображену інформацію, умінь аналізувати й сортувати дані.
Заповнюємо діаграму Керрола. Це завдання спрямовано на розвиток уміння аналізувати й порівнювати очевидні факти, робити припущення. Дитині пропонується заповнити діаграму Льюїса Керрола за зразком, використовуючи слова з підказки. Завдання сприятиме розвитку логічного мислення, формуванню умінь зіставляти й порівнювати, розширить уявлення дитини про різноманітність тварин у природі.
Заповнюємо діаграму Керрола (англійська мова). Це завдання спрямоване на розвиток уміння аналізувати й порівнювати очевидні факти, робити припущення. Воно також допоможе закріпити словниковий запас за темою «Тварини» англійською мовою. Завдання сприятиме розвитку логічного мислення, формуванню умінь зіставляти, порівнювати, розширить уявлення дитини про різноманітність тварин у природі.
Прочитай діаграму: улюблений фрукт. Це завдання допоможе дитині розвинути навички обробки й узагальнення аналітичної інформації, навчитися сприймати та розуміти графічно відображену інформацію. Дитині пропонується розглянути діаграму «Улюблений фрукт» з результатами опитування й дати відповіді на запитання. Виконання завдання сприятиме формуванню математичної компетентності, розвитку логічного мислення, уваги, закріпленню навичок розв’язування проблем математичного змісту із застосуванням методів аналізу та синтезу.
Заповнюємо діаграму: їстівне – неїстівне. Це завдання спрямовано на розвиток уміння аналізувати й порівнювати очевидні факти, робити припущення. Дитині пропонується заповнити діаграму Льюїса Керрола за зразком, використовуючи слова з підказки. Завдання сприятиме розвитку логічного мислення, формуванню умінь зіставляти, порівнювати, розширить уявлення дитини про різноманітність їстівних і неїстівних рослин у природі.
Аналізуємо й упорядковуємо дані: живе/неживе, тверде/не тверде. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, навчитися аналізувати й сортувати дані. Воно містить список слів (словосполучень), які потрібно проаналізувати й розподілити в чотири комірки в таблиці («діаграмі Керрола»). Пропонується розглянути категорії «Живе», «Неживе», «Тверде», «Не тверде». Виконуючи завдання, дитина зможе впорядкувати враження про розмаїття живої та неживої природи.
Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.