Державна служба якості освіти пропонує керівникам закладів дошкільної та загальної середньої освіти долучитися до Конкурсу і продемонструвати свої найкращі практики побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти.
«Постійне підвищення якості освіти та освітньої діяльності – наша амбітна мета. Досягти її можливо лише спільними зусиллями, у партнерській взаємодії. Як створити найкращу школу, заклад дошкільної освіти? Відповідь шукаємо разом. Запрошую до участі в конкурсі усіх небайдужих, творчих, креативних керівників, освітян, які вже зараз будують заклади освіти майбутнього», − звернувся до педагогічної спільноти Руслан ГУРАК, голова Служби.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО І ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ «ДИРЕКТОР 2020: КРАЩА ПРАКТИКА»
1. Загальні положення
1.1. І Всеукраїнський конкурс керівників закладів освіти «Директор 2020: краща практика» (далі — Конкурс) для директорів закладів дошкільної та загальної середньої освіти організовує Цифрове видавництво MCFR (далі — MCFR) за підтримки Державної служби якості освіти України (далі — Служба).
1.2. Конкурс присвячено питанню побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах дошкільної та загальної середньої освіти.
1.3. Мета Конкурсу — виявити кращі практики з питань забезпечення якості освітньої діяльності у закладі (далі — з питань забезпечення якості), дієві власні підходи закладів освіти до оцінювання якості освітньої діяльності та управлінських процесів, зокрема, власні політики і процедури забезпечення якості освітньої діяльності та якості освіти відповідно до специфіки діяльності свого закладу та з урахуванням змісту Закону України «Про освіту».
1.4. Завдання Конкурсу:
- популяризувати кращі практики з питань забезпечення якості у закладі;
- залучити директорів до участі в засіданнях робочих груп та розроблення проєктів нормативних документів Служби, до участі у проведенні інституційних аудитів.
2. Учасники Конкурсу та конкурсні роботи
2.1. Учасниками Конкурсу є директори закладів дошкільної освіти, загальної середньої освіти різних типів та форм власності, які виявили бажання підвищити професійний рівень з питань забезпечення якості.
2.2. Учасники мають право консультуватися з працівниками Служби, брати участь у заходах, організованих MCFR та Службою, ініціювати проведення заходів на базі закладів освіти, у яких працюють.
2.3. Для участі в Конкурсі приймаються оригінальні авторські розробки з питань забезпечення якості у закладі, з описом практичної діяльності та підтвердженням показників результативності: «було—стало».
2.4. Конкурсна робота може висвітлювати як цілісну внутрішню систему забезпечення якості освітньої діяльності у закладі (освітнє середовище закладу освіти, система оцінювання здобувачів освіти, оцінювання педагогічної діяльності працівників, управлінські процеси закладу освіти), так і окремі її аспекти.
2.5. До розгляду приймаються роботи, які відповідають темі конкурсу та пройшли перевірку на академічну доброчесність, зокрема, які не публікували в інших виданнях і не викладали в інтернеті. Конкурсні роботи повинні відповідати загальновизнаним вимогам, нормам етики та законодавству України.
2.6. Відповідальність за дотримання авторського права несе автор конкурсної роботи згідно із законодавством України.
3. Порядок проведення Конкурсу та визначення переможців
3.1. Конкурс проходить в один етап.
3.2. Заявки та конкурсні роботи приймаються з 1 квітня до 1 жовтня 2020 року.
3.3. Щоб оцінити роботи, організатори Конкурсу формують журі, до складу якого входять працівники Служби, редакції журналів «Практика управління дошкільним закладом» та «Практика управління закладом освіти», освітні експерти.
3.4. Журі розглядає конкурсні роботи й обирає переможців.
3.5. Журі оцінює конкурсні роботи за такими критеріями:
- актуальність, новизна, оригінальність;
- системність, практична значимість;
- технологічна можливість упроваджувати в різних закладах загальної середньої та дошкільної освіти;
- усвідомлення сутності підходів, на яких ґрунтується забезпечення системи якості;
- культура оформлення конкурсної роботи: глибина розкриття теми; структурованість, логічність і технологічна грамотність матеріалів; простота викладу тощо.
3.6. Найліпші конкурсні роботи будуть опубліковані в журналах «Практика управління дошкільним закладом» та «Практика управління закладом освіти», в електронному посібнику для передплатників електронних версій цих журналів, а також в Абетці для директора — рекомендаціях до побудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти у закладі освіти..
3.7. Переможці Конкурсу отримають грошові премії.
3.8. Організатори Конкурсу мають право засновувати номінації та вручати додаткові подарунки, залучати до співпраці партнерів Конкурсу, надавати партнерам і зацікавленим благодійним організаціям змогу вручати подарунки учасникам Конкурсу.
4. Умови участі в Конкурсі
4.1. Для участі в Конкурсі учасники мають:
- заповнити заявку на участь у Конкурсі на сайті Конкурсу — best.pedrada.com.ua;
- завантажити матеріали конкурсної роботи в електронному вигляді на best.pedrada.com.ua.
4.2. Заявка на участь у Конкурсі підтверджує те, що учасник погоджується з умовами його проведення.
4.3. Під час оформлення конкурсної роботи слід керуватися правилами:
- набирати матеріали в текстовому редакторі Word (міжрядковий інтервал 1; кегль 12);
- виділяти смислові наголоси в тексті напівжирним шрифтом чи курсивом;
- подавати таблиці з назвами та посиланнями на них у тексті, з ретельно вивіреними даними;
- додавати до матеріалів ілюстрації: презентації, фото, рисунки, схеми тощо та зазначати посилання на кожну з ілюстрацій;
- не розміщувати ілюстрації всередині тексту, а прикріплювати їх окремими файлами;
- зберігати растрові зображення ілюстрацій у форматах TIFF чи JPG (роздільна здатність не менше 300 dpi), векторну графіку — у форматі EPS (версії 8.0).
4.4. Усі рішення з питань, що не зумовлені цим Положенням, журі ухвалює в робочому порядку, ураховуючи інтереси учасників Конкурсу.