Про сторітелінг зараз не чув хіба ледачий, однак завжди можна знайти дещо, що не лежить на поверхні. Сторітелінг розвиває в учнів уяву, логіку та підвищує рівень культурної освіти. І, здається, все дуже просто: креативне завдання, цікаві алгоритми, навіть є кубики для сторітелінгу (і ви їх можете створити самі), можливість створення історій на різних уроках – обділеними не почуватимуться ані хімія, ані математика, ані фізкультура… І саме головне що сторітелінг органічно пов’язаний із книгою, а значить і шкільною бібліотекою. Він однаково корисний і комфортний для дітей із різними здібностями й нахилами, це не просто складання історій, а простір для практичного застосування. А ще сторітелінг можна використовувати і в дистанційній роботі.
Шкільні бібліотекарі переконалися в корисності сторітелінгу, взявши участь у вебінарі «Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний і різний», який відбувся на освітній платформі «На урок» 8 квітня 2020 року.
Що може бути кращим, коли про такий різновид діяльності розповідає людина, життя якої нерозривно пов’язане з книгою та читанням.
Дякуємо спікеру вебінару Рибкі Олені, провідному редактору відділу дитячої літератури Видавництва «Віват» за цікавий та мотивуючий вебінар.
- зберігач фондів ОКЗ «Національний літературно-меморіальний музей Г.С.Сковороди»;
- ведуча програми «ЛітРевю» (Українське радіо : Харків);
- кураторка проекту «Мандрівець» (інтерактивна гра за мотивами життя Сковороди).
Інші вебінари лектора