Карантин – це можливість не тільки відпочити від метушливого шкільного життя, а й час для самоосвіти. Період карантину врешті решт закінчиться, а знання, які ми отримали самостійно, стануть в нагоді і при плануванні роботи бібліотеки, і для проведення бібліотечних занять, і навіть для спілкування в колі однодумців.
З початком карантину з’явилося багато інформації стосовно дистанційної роботи закладів освіти. І хоча шкільний бібліотекар не є вчителем-предметником, від цього відповідальність за свою роботу з нього ніхто не знімає. Яким чином шкільному бібліотекарю підвищити свою кваліфікацію, не виходячи з дому? І тут на допомогу як раз і приходить он-лайн навчання.
План роботи на квітень 2020 року, укладений методистом НМЦ Пономаренко Світланою Євгенівною, охоплює всі напрями роботи зі шкільними бібліотекарями. Для самостійного опрацювання надані матеріали про он-лайн сервіси для дистанційної освіти, інформація про ресурси, що можуть стати у нагоді в освітньому процесі, огляд курсів на різноманітних платформах, дистанційне навчання на платформі Moodle та багато іншого.
А розпочали ми свою роботу з участі у вебінарі освітнього проєкту «На урок» «Оргнізація дистанційного навчання у кризових умовах: за результатами 1-го тижня», який провела спікер Наталія Борисенко, вчителька української мови та літератури Харківського ліцею №112. План вебінару був досить цікавим – про готовність до кризи; проблеми, виклики та шляхи подолання; взаємодію всіх учасників освітнього процесу; висновки першого тижня і думки про майбутнє. В учасників вебінару виникло багато запитань, які ми обговорили після закінчення. Жвава дискусія відбулася у соціальній мережі Вайбер у групі «Шкільні бібліотеки Миколаєва та області».