Чи любите ви навчатись? Чи потребуєте ви нових професійних знань, або хочете удосконалити ті, які вже маєте? Якщо так, то вам варто читати далі, ця стаття саме для вас.
Вимога часу — постійно навчатись чомусь новому. Що ми маємо: величезну кількість статей та ресурсів, що пропонують великі обсяги потрібної і не дуже інформації та брак часу. На допомогу можуть прийти дистанційні освітні курси! Сьогодні модним стає саме он-лайн навчання.
Отож, пропоную вашій увазі огляд курсів, які дадуть вам актуальну інформацію, доповнять ваші професійні знання та є досить легкими у засвоюванні. Перевірено — 100%.
Пройти навчальні курси від найкращих університетів можна, навіть, не виходячи з дому.
Курс “Digital-комунікації” на платформі “Культура та креативність”
Курс викладачки Анастасії Нуржинської — міжнародної експертки та спеціалістки з комунікацій, проектів реформ та соціальних змін, яка має 15-річний досвід роботи в ООН, ЮНІСЕФ, Світовому банку та в проектах ЄС. За цей час вона працювала з країнами Східної Європи, Африки й на Балканах.
Опанувавши курс, ви навчитесь ефективно просувати свій культурний проект так, щоб про нього дізналось якомога більше людей в інтернеті, різницю в просуванні на сайті та соціальних мережах, зможете створити дійсно дієву комунікаційну стратегію. Це класні підказки та покрокові інструкції саме для дії.
Цей курс потрібен для тих, хто відчуває розгубленість перед новим викликом часу та хоче покращити присутність своєї організації в інтернеті та навчитись комунікувати із своєю цільовою аудиторією через сайт та соціальні мережі.
Із великих плюсів — курс надзвичайно компактний, потребує мінімум часу для навчання, відсутність реєстрації на сайті та можливість отримати сертифікат після невеликого тесту. Курс викладено російською мовою.
Ось деякі з корисних порад:
10 базових кроків для контакту в соціальних мережах
Крок 1. Дотримуйтеся стратегії (не ситуативні пости, а 3–5 завдань і напрямів, за якими ви будете рухатися).
Крок 2. Складіть план (адже кожен день вам необхідно буде робити кілька постів з ілюстраціями, в якийсь момент ви не зможете справлятися без заготовок на тиждень).
Крок 3. Застосовуйте правило 75/25 (в ідеалі звичайно весь 100% контент повинен бути корисний / цікавий вашій аудиторії, але іноді можна безпосередньо вирішувати ваші завдання, або додавати особистий / людський аспект).
Крок 4. Ваш контент повинен відповідати вашій цільовій аудиторії, не намагайтеся розповісти про все всім. Наприклад для донорів та іноземних журналістів краще використовувати Твіттер, візуальний контент просувати в Інстаграм, а для відповідної ЦА (цільової аудиторії) продумати стратегію в Фейсбук.
Крок 5. Взаємодійте зі своїми підписниками, адже це соціальні мережі, де люди прагнуть спілкуватися (конкурси, коментарі, опитування …)
Крок 6. Правило «сьогоднішнього дня», добірки, списки, тема, яку ви будете розкривати частинами, а ваші підписники будуть чекати продовження.
Крок 7. Використовуйте святкові дні або актуальні тренди для просування своїх тем.
Крок 8. Залучайте партнерів, лідерів громадської думки і своїх співробітників.
Крок 9. Чергуйте онлайн-заходи з реальними.
Крок 10. Використовуйте історії реальних людей.
Курс “Комунікаційні інструменти для побудови репутації” на платформі Prometheus:
Це розширений курс з комунікацій викладачки Києво-Могилянської академії Анастасії Нуржинської. Лінк на курс.
Prometheus цей курс описує так:
Метою курсу є ознайомлення широкої аудиторії слухачів з особливостями використання комунікаційних інструментів для побудови:
- власної репутації (починаючи з правильного резюме, розміщення інформації про свій професійний досвід у соціальних мережах та просування свого профілю);
- просування послуг, товарів чи соціально важливих повідомлень (визначення цільових груп та їх потреб, креативність, інструменти для медіа відносин та інформаційної діяльності);
- успішної побудови репутації організації та компанії (створення комунікаційних планів та стратегій, оцінка успішності).
Курс спрямований на набуття практичних навичок розробки та реалізації комунікаційних кампаній з використанням різних мультимедійних інструментів.
По-перше, ви зможете добре проаналізувати та оцінити вже пророблену роботу в будь-якому проекті, створити стратегію для нової успішної роботи в подальшому.
По-друге — раджу вам звернути увагу на тему «Я — як бренд». Мені вона допомогла багато чого зрозуміти 🙂 Після цього курсу я уважно передивилась свої сторінки в соціальних мережах та змінила налаштування. Тепер більше використовую фейсбук для роботи та піару і в той же час фільтрую чи захищаю приватну інформацію.
Із плюсів — всі матеріали курсу та можливість отримати сертифікат доступні постійно.
На сайті необхідно зареєструватись. Навчання розраховане на кілька тижнів. Раджу не поспішати, а давати час засвоюватись новій інформації. По закінченні навчання для тих, хто бажає, можна пройти тести та отримати відповідний сертифікат. Курс має відео російською мовою та конспекти лекцій на вибір — українською або російською.
Курс «Інноваційні зміни в бібліотеці на основі проектного, кадрового менеджменту та ініціативної діяльності бібліотек», розробник кандидат історичних наук, доцент Ярослава Хіміч.
Відділ Дистанційного навчання Національної академії керівних кадрів культури і мистецтв пропонує державним службовцям, керівникам і спеціалістам галузі культури пройти он-лайн навчання, щоб підвищити свою кваліфікацію. Лінк на курси.
Ви дізнаєтесь що таке «інновація» і «нововведення», стратегічне планування та по закінченні курсу зможете розробити стратегічний план для установи (наприклад, бібліотеки), визначити місію та пріоритети розвитку власної бібліотеки. Робити аналіз оточення установи, визначати цільові аудиторії, розробляти конкурентні проекти.
На сайті потрібно відслідковувати інформацію про запропоновані курси, щоб встигнути подати заявку. Курс потребує часу на самостійне опрацювання лекцій та виконання домашніх завдань на які відводиться певний час.
Із плюсів — можливість он-лайн спілкування із викладачем, практичне застосування навичок, отримання диплому в кінці навчання.
Курс викладається українською мовою.
Таке навчання буде надзвичайно корисне директорам, методистам, завідуючим відділам та завідуючим філіям бібліотек.
Щоденні зміни, що відбуваються в нашому житті вимагають нових знань, поглядів та підходів у роботі. Тож — щасти!