Лайфхаки для педагогів від Сіренко Олени Анатоліївни, вчителя математики Миколаївської ЗОШ №1 ім. О. Ольжича. Особливості використовування хмарної платформи для проведення онлайн відео- конференцій Zoom.
Налаштування сервісу відео-трансляцій Zoom
Організація роботи ( для викладача) -автор Олег Стечкевич
- На комп’ютері відкрийте посилання -вхід на конференцію від учителя програми Zoom, запустіть його , після цього ви одразу приєднаєтесь до уроку;
- З телефону або планшету: натисніть на посилання-вхід на конференцію від учителя програми Zoom, введіть своє ім’я і приєднуйтесь до уроку.
• Вибираєте перегортуванням екрана ліворуч , щоб всі учасники були на екрані;
• У лівому нижньому куті буде зображення навушників чи мікрофона – натискаєте і тримаєте ;
• Повинен з’ явитися спливаючий білий рядочок з написом включити звук, натискаєте. Звук повинен включитися.
• Викладач може ділитись з вами своїм екраном, а ви з ним своїм (якщо він дозволить це у налаштуваннях): тобто всі додаткові завдання, перегляд відео, текстових документів та прослуховування аудіо залишаються на уроках.
• У платформу вбудована інтерактивна дошка, можна легко і швидко перемикатися з демонстрації екрану на дошку. А ще на ній можна малювати, як в пейнті!
• Є чат, в якому можна писати повідомлення, передавати файли усім або конкретним студентам.
• У студентів є можливість “підняти руку”, щоб звернути на себе увагу. Для цього потрібно перейти у вікно чату і натиснути кнопку “підняти руку”. В цей момент у викладача з’явиться відповідна позначка напроти імені студента, який підняв руку.