Коли я відчуваю натхнення та найбільшу силу дошкілля? Коли відбуваються зустрічі з колегами, які відповідально ставляться до своєї професії та у такі складні часи долучаються до участі у міжнародних проєктах.
23 заклади дошкільної освіти Миколаєва стали учасниками Міжнародного проєкту «Посилення життєвої стійкості та соціально-емоційний розвиток дітей дошкільного віку» – “Педагогічна підтримка батьків щодо їх спроможності підтримувати соціально-емоційний розвиток своїх дітей”.
На слайдах можна побачити
-
кількість охоплення батьків;
-
кількість та графік проведення заходів з ними;
-
кількість садків, до яких завітали представники ЮНІСЕФ з метою моніторингу якості реалізації проєкту;
-
запитання, які важливі для аналізу діяльності фасилітаторів;
-
батьків, які надали інтерв’ю про роль проєкту для себе та своєї дитини
Дружніми, глибокими поглядами та словами підтримки супроводжувалися фінальні зустрічі педагогів-фасилітаторів. Ми щиро ділилися думками про участь та результати заходів для батьків, про труднощі та досягнення, про те, над чим варто працювати, що пізнавати!
Звісно, я бачу скільки ресурсів потрібно педагогам, щоб організовувати освітній процес з малюками у складних умовах життя дитячих садків. Тому цей пост про те, що роль вихователя досі не оцінена суспільством!
___________
Дякуємо керівникам закладів дошкільної освіти міста Миколаїв, які створили комфортні умови для продуктивної взаємодії педагогів з батьками вихованців.
Дякуємо Лілії Олійник (Лія Олійник) та колегам Миколаївщини, які пліч опліч реалізовували проєкт та ділились досвідом!