Питання формування у ЗДО осередку для фахового зростання педагогічних працівників закладів дошкільної освіти завжди було актуальним, від практиків завжди є запитання щодо особливостей методичної діяльності.
Для вихователів-методистів, які починають свій шлях у професії й для досвідчених фахівців важливим є розуміння основ, на яких будується методичний процес.
-
Визначено п’ять основних завдань, спрямованих на підтримку спеціалістів в організації освітнього процесу.
-
Акцентовано на формуванні й оновленні навчально-методичного забезпечення, створенні інноваційного простору, здійсненні педагогічної підтримки батьків із питань розвитку, виховання та навчання їхніх дітей; проведенні систематичного, цілеспрямованого оцінювання якості освіти.
-
Досліджено напрями діяльності відповідно до кожного завдання, що потребують найбільшої уваги, та виявлено ускладнення, з якими стикається фахівець у їх реалізації.
-
Представлено та схарактеризовано принципи методичної роботи. Розвинено ідеї А. М. Богуш щодо фасилітативної ролі вихователя-методиста в організації освітнього процесу, О. М. Добош – щодо створення інноваційного простору в закладі освіти, Т. Ю. Шинкар – щодо запровадження партнерської взаємодії з батьками в системі методичної роботи.