26.08.25 відбулася онлайн – методична платформа «Нові виклики та сучасні рішення шкільної історичної освіти». Спільнота вчителів історії міста обговорила найбільші виклики сучасної шкільної історичної освіти – перехід до НУШ в основній школі в умовах повномасштабного вторгнення рф в Україну, складності оцінювання учнів за групами результатів, питання інтеграції громадянської освіти в курс історії, недостатня мотивація вчителів та учнів для участі в предметних конкурсах та турнірах. Вчитель історії МЛ№ 3 Данилюк І.П. поділилася власним досвідом проходження сертифікації.
Консультант ЦПРПП Смекаліна О.В. ознайомила учасників з Е- збіркою ЦПРПП, в якій міститься досвід вчителів історії міста по запровадженню НУШ, зупинилася на окремих питаннях оцінювання учнів ( Лист Міністерства освіти і науки України від 14 березня 2025 р. № 1/4895-25 «Про окремі питання оцінювання результатів навчання»). На зустрічі вчителі ознайомилися з інструктивно-методичними рекомендації щодо викладання навчальних предметів / інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2025/2026 навчальному році (лист МОН України від 13.08.2025 № 1/16828-25), наказом Міністерства освіти і науки України 30 грудня 2024 року № 1820 «Положення про учнівський олімпіадний та турнірний рух», наказом МОН від 20.08.2025 р. №1163 « Про затвердження концептуальних засад освітніх галузей та дорожньої карти реалізації концептуальних засад освітніх галузей на 2025-2030 роки».
Завданнями шкільної освіти на наступний навчальний рік визначено подолання викликів, зумовлених особливостями освітнього процесу в умовах воєнного стану, зокрема подолання освітніх втрат, формування культури безпечної онлайн-поведінки, формування медіаграмотності учнів, підготовка переходу до ІІІ етапу освітньої реформи – профільного навчання у старшій школі та ін.