Серпневе засідання педагогічної платформи «Обмін досвідом»

Доступ дитини з особливими освітніми потребами до освіти має на меті найбільш повне її залучення до суспільного життя та досягнення розвитку її особистості, включаючи культурний і духовний розвиток. Інклюзивна освіта трактується як забезпечення умов для підтримки дитини з особливими освітніми потребами під час здобуття освіти, а це своєю чергою вимагає комплексного підходу для задоволення її потреб та потреб її сім’ї шляхом надання необхідних послуг.
Отже, 27.08.2025, за ініціативи ЦПРПП проведено серпневе засідання педагогічної платформи «Обмін досвідом» за участю ЗДНВР, що курують інклюзію у ЗЗСО, з теми «Будуємо мости до успіху: інклюзивна освіта для дітей з ООП в умовах воєнного стану (співпраця з батьками, співпраця з ІРЦ, робота команд супроводу тощо).
Практичний психолог ІРЦ №1 Ірина Миндру нагадала присутнім про алгоритм створення даної команди, її склад та задачі.
«Роботою з батьками дітей з ООП через клуб «Крок назустріч» в рамках реалізації комплексно – цільової програми «Сімʼя і гімназія – компетентний учень» поділилися ЗДНВР Ольга Ніколаєва та практичний психолог Наталія Жукова гімназії №24.
Набутий досвід роботи з інклюзивного навчання ліцею імені Олега Ольжича представлено ЗДНВР Наталією Сидоровою у темі «Партнерство заради дитини: як працюють команди супроводу».

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *