Успішна інклюзія

Це не лише про адаптацію дітей з ООП до існуючого середовища, але й про трансформацію самого середовища, створення культури прийняття та цінування різноманітності. Це вимагає постійної співпраці всіх учасників освітнього процесу: педагогів, фахівців, батьків та самих дітей (66 осіб).

Саме ці актуальні питання було розкрито 24.04.2025 під час проведення педагогічної платформи «Обмін досвідом» з теми «Командна взаємодія фахівців в організації освітнього процесу. Роль інструктора з фізичної культури та музичного керівника» відповідно до спільного плану роботи ЦПРПП (Ліна Іскова) та ІРЦ №1 (Ірина Соломко).

До заходу долучилися колеги із м. Житомир, з якими ми працюємо за проєктом «Пліч-о-пліч: згуртовані громади».

Роботу з даного напрямку представили фахівці ЗДО №68 (Ірина Холод). Про роль інструктора з фізичної культури у команді психолого-педагогічного супроводу дітей з ООП, його основної функції у цьому напрямку, напрацюваннями, особистим досвідом роботи з дітьми різних нозологій поділилася вихователь-методист, інструктор з фізичної культури даного закладу, Юлія Ковальчук.

Музичний керівник, його роль у розвитку дітей з ООП, вплив музики на їхній емоційний стан, когнітивний та фізичний розвиток, взаємозв’язок із членами команди супроводу, індивідуальний підхід через усамітнення і музику – питання, на які надала відповіді  вихователь-методист, музичний керівник закладу, Ольга Павлова.

Спільна та злагоджена робота колективу закладу дошкільної освіти №68, мета педагогів, пов’язана із бажанням допомогти особливим дітям та їхнім батькам, – це та червона стрічка, яку донесли до присутніх спікерки під час заходу.

Слова присутніх колег подяки та побажання подальшої творчості й натхнення у роботі стали підсумком нашої зустрічі.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *