З метою сприяння фаховому розвитку педагогів закладів освіти центр професійного розвитку педагогічних працівників продовжує надавати підтримку в налагоджені партнерської взаємодії між освітянами та координувати діяльність професійних спільнот.
30.08.2024 відповідно до плану роботи ЦПРПП відбулася онлайн-зустріч для соціальних педагогів та практичних психологів закладів освіти міста «На одній хвилі»: кейс методичних порад «Пріоритетні напрями психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу учасників освітнього процесу на 2024/2025 навчальний рік».
На зустріч запрошено представника Центру гідності дитини УКУ В. Гавришко та практичного психолога ІРЦ № 1 Н.Коваль.
Підведено підсумки минулого року, відмічено плідну діяльність педагогів. Подяки за якісну роботу та активну участь у проведенні загальноміських заходів отримали соціальний педагог Л. Козлик (Г№32); практичні психологи Н. Омельченко (Г№25), Л. Родзіна (Г№32), М. Моргун (Л№41), І. Козлова (Л№9).
Консультантом Н. Гоберлас відзначено педагогів, які надали матеріали з досвіду роботи до збірки «Безбар’єрний безпечний простір, дружній до дитини» (кращі практики з досвіду роботи Г№№ 24,29, 32, 39, 43,54,64; Л№№2, 34, 42, 51, 55, ім. В.Д. Чайки, ім. Олега Ольжича), це і командний досвід закладу і кращі практики окремих педагогів – психологів, соціальних педагогів щодо створення безпечного простору, впровадження антибулінгової політики, формування стійкості у здобувачів освіти, здорового способу життя. Акцентовано увагу на основних напрямках роботи психологічної служби у співпраці з класними керівниками, батьками, громадськими організаціями, установами та службами з охорони дитинства та захисту прав дітей, здійснення соціально-психологічного супроводу дітей вразливих категорій.
Консультант Н. Смирнова опрацювала з присутніми питання щодо особливостей діяльності психологів та соціальних педагогів в умовах дії воєнного стану, подолання освітніх втрат; акцентувала увагу на дотриманні вимог законодавчих та нормативно-правових документів, які регулюють освітній процес у 2024/2025 навчальному році. Звернула увагу на використання посібників та корисни ресурсів.
Про організацію психологічного супроводу дітей з ООП в умовах сьогодення, використання корекційних програм інформувала психолог ІРЦ№1 Н.Коваль. Спілкування відбулось у доброзичливому колі колег з наданням дієвих професійних порад, рекомендацій та побажань успішного навчального року. Головне в умовах сьогодення – повсякденна психологічна допомога, емоційна підтримка всіх учасників освітнього процесу, об’єднання зусиль педагогів, батьків, установ та соціальних служб, громадськості щодо захисту прав та свобод дітей.
Дякуємо учасникам за співпрацю. Крокуємо вперед разом!