26.10.2023 відбулося чергове засідання інклюзивної майстерні, до складу якої на постійній основі входять: Іскова Л,М. (консультант ЦПРПП), Соломко І.А., Пріщак Л.О., Спіріна І.В., Коваленко В.В. (директори інклюзивно-ресурсних центрів № 1, 2, 3, 4).
У засіданні взяли участь 94 педагоги закладів загальної середньої освіти м. Миколаєва, що працюють з дітьми з особливими освітніми потребами. Під час заходу розглянуто питання, які є актуальними в організації інклюзивного навчання в умовах воєнного стану:
«Категорії (типології) освітніх труднощів у здобувачів освіти з особливими освітніми потребами, забезпечення їх підтримки в закладі загальної середньої освіти», «Маркери для визначення освітніх труднощів І рівня підтримки у закладах загальної середньої освіти»,
« Механізм визначення та порядок забезпечення І рівня підтримки дітей з особливими освітніми потребами. Співпраця з інклюзивно-ресурсними центрами», «Комплексна підтримка дитини з особливими освітніми потребами-умова успішної реалізації інклюзивної освітньої політики в умовах воєнного стану».
Станом на 10.10.2023 в закладах загальної середньої освіти здобувають освіту 405 дітей з особливими освітніми потребами, з них 235 дітей знаходяться у м. Миколаїв. Із 165 асистенів учителів 108 працюють поруч з дітьми даної категорії.
Відповіді на перші три питання дуже ретельно та доступно розкрито фахівцями ІРЦ №2 Скірко Іриною Федорівною, Грицюк Катериною Василівною та Савранською Оленою Сергіївною.
Досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану поділилася директорка гімназії №25 Піляєва Анжела Іванівна, з виступу якої прослідковується дієва системна робота команди педагогів закладу з даного напрямку. Роботу педагогічного колективу щодо організації інклюзивного навчання при проведенні Державного аудиту у січні 2022 року визнано позитивною, що відповідає високому рівню. Слухачі заходу отримали корисні поради та рекомендації щодо здійснення комплексної підтримки дітей з ООП.