11.05. 23 відбувся семінар для вчителів правознавства «Практичні роботи на уроках правознавства як дієвий засіб формування ключових та предметних компетентностей учнів . Розробка рекомендацій з організації та проведення практичних робіт в оновлених програмах з правознавства»
Свій варіант практичного заняття з теми «Права та обов’язки неповнолітніх під час комунікації з представниками правоохоронного органу» презентував учитель – методист ліцею №3 Бессонов Олександр Сергійович.
У запропонованому варіанті уроку представлено інтерактивні методи навчання на практичному занятті з правознавства – мозковий штурм, відпрацювання навичок роботи з нормативно – правовими документами, робота в групах, аналіз правових ситуацій, які допомагають у формуванні та розвитку критичного мислення учнів.
Використання інтерактивних форм та методів є найефективнішим шляхом формування вмінь і навичок, розвитку особистісних якостей та набуття предметних компетентностей учнями. Саме вони надають можливість застосовувати нові знання та навички з правознавства на практиці, у повсякденному житті.