Психологічний практикум «Правопівкульне малювання в корекційно – відновлювальній роботе» та «Використання креатотехнологій у роботі практичного психолога»

29.03.2019 р. на базі НМЦ пройшло два серйозних заходи. А саме: Психологічний практикум «Правопівкульне малювання в корекційно – відновлювальній роботе», під час якого, щедро поділилася з колегами своїми знаннями і вміннями, практичний психолог ЗОШ №12 Калмик Русаліна. Під час заняття учасники малювали два мотиви «Метелик» і «Кульбаба».

Метелик це дуже древній символ, це символ душі, символ безсмертя, символ відродження, воскресіння. Метелик має здатність до регенерації, може перетворюватися, це щось, пов’язане з перевтіленням. Люди завжди відзначали це, і це завжди викликало інтерес. З давніх часів метелика, так чи інакше, порівнювали з душею. Символ метелика, в несвідомому – це символ особливого переходу з одного стану в інший. Для того щоб метелик сформувався з гусениці, в якийсь момент він перетворюється в рідку субстанцію, залишаються тільки кілька центрів, які для метелика дуже важливі: зір і центр, що відповідає за формування крилець. Все інше розчиняється і формується безпосередньо метелик. Тільки коли він готов, він відкриває свій кокон і показує світові свої прекрасні крильця.

Русаліна детально давала всі інструкції до малювання, тонко і м’яко проводила імагінацію, грамотно підводила до підсумку роботи. Заняття пройшло у творчій і дуже зацікавленій атмосфері. Кожен учасник відчув свій індивідуальний результат і отримав дуже хороший, ефективний інструментарій для роботи. Висловлюємо велику подяку Калмик Русаліні за ретельну підготовку, за знання, досвід, за чудове заняття і бажання навчати колег.

Другий захід на базі НМЦ для працівників психологічної служби організувала заступник директора НМЦ Деркач Г. І. та презентувала доктор психологічних наук, професор Євдокимова Н. О., це воркшоп «Використання креатотехнологій у роботі практичного психолога». Необхідно зазначити, що Деркач Г. І. виступила з доповіддю щодо важливості та доцільності використання креатотехнологій практичними психологами в освітньому процесі: казкотерапія, танцювальна терапія, трансформаційні ігри, робота з глиною, використання метафорично-асоціативних карток тощо. Висловлюємо подяку та сподіваємось на подальшу співпрацю.

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *