В Україні проведуть перший національний тест з медіаграмотності

До участі у тесті запрошені всі українці. Завдання можна буде виконати лише один день, 27 жовтня, за посиланням, яке опублікують цього дня на сайті.

Кожен українець зможе перевірити, наскільки добре вміє боротися з фейками та відрізняти ворожу пропаганду. Такою є мета організаторів національного тесту з медіаграмотності. Акція пройде під час Глобального тижня медіаграмотності з ініціативи проєкту «Фільтр», Міністерства культури та інформаційної політики України спільно з програмою USAID «Мріємо та діємо» та проєктом «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», які виконуються IREX.

«У лютому 2022 року, незадовго до повномасштабної війни, «Фільтр» уже організовував національний урок медіаграмотності у партнерстві з МОН. Цей урок значно підвищив рівень зацікавленості темою медіаграмотності серед освітян України, а також залучив до онлайн-платформи Фільтра 100 тисяч вчителів. Сподіваємось, що національний тест з медіаграмотності користуватиметься таким же інтересом серед українців», — розповідає керівниця «Фільтра» Валерія Ковтун.

Як акцентував заступник міністра культури та інформаційної політики України Тарас Шевченко, однією з головних цілей цього тесту є об’єднання українців навколо теми медіаграмотності. «Нині, в час повномасштабної війни, кожен з нас так чи інакше веде інформаційну війну. І аби вести її ефективно, і водночас бути стійкими до інформаційних атак ворога, варто розвивати критичне мислення», — додав Шевченко.

«Інфо-медійна грамотність — одна з ключових компетенцій, яка сьогодні потрібна кожній людині, особливо коли триває повномасштабна війна, що включає в себе гібридну», —вважає директорка IREX в Україні Мехрі Дракман.

До участі у тесті запрошені всі українці. Завдання можна буде виконати лише один день, 27 жовтня (четвер) за посиланням, яке опублікують цього дня на сайті. Платформа для проходження тесту буде відкрита тричі на день протягом 30 хвилин. Початок тесту — об 11:00, 15:00, 19:00. За умовами акції, кожен учасник гарантовано отримає сертифікат, а 30 учасників, які дадуть найбільшу кількість правильних відповідей за найшвидший час, отримають подарунки. Це планшети, павербанки, колонки, рюкзаки, худі тощо.

Національний тест з медіаграмотності — це частина заходів від «Фільтра», присвячених Глобальному тижню медіаграмотності, який святкують у всьому світі 24 – 30 жовтня.

Детектор медіа

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *