Професійний стандарт «Вихователь закладу дошкільної освіти»: шість критичних точок документу, які не можна залишати

Коментар на цей документ був написаний ще у листопаді, через місяць набуття чинності.
Чому ж тоді тільки сьогодні коментар висвітлено? Тому, що були спроби знайти логічні пояснення виявленим проблемам та отримати зворотній зв’язок від колег через опрацювання вимог до кожної професійної компетентності, визначеної для вихователя дитячого садка. Упродовж трьох місяців усі вихователі-методисти закладів дошкільної освіти міста були об’єднані у п’ять лабораторій в рамках методичного проєкта “Еталон”. Основною метою проєкту було розібратися у змісті кожної компетентності, дібрати матеріали з індикаторами для само оцінювання, допомогти вихователям глибоко усвідомити зміни у пріоритетах дошкільної освіти й поступах щодо внутрішніх змін особистості педагога, які мають відбутися задля якісного результату своєї праці – сформованість у своїх вихованців ключових компетентностей та розвитку базових якостей особистості! Активна діяльність лабораторій сприяла взаємообміну матеріалами, набуттю важливого досвіду роботи з нормативно-правовим документом та процесів його імплементації.
Саме таке занурення у тему підштовхнуло до висвітлення коментаря.

 

Ірина Романюк

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *