Із Новим роком, дорогі колеги! Із новим щастям! Із новими можливостями в особистому й професійному житті!
Ви ще не чули крутезну новину, що команда EdCamp Ukraine запускає у 2022 році новий проєкт «EdCamp-академія»?
Отже, дізнавайтеся серед перших!
Щоб сприяти свободі вибору у підвищенні кваліфікації, ГО «ЕдКемп Україна» організувала співпрацю педагогів-практиків, які стали суб’єктами підвищення кваліфікації, та заснувала EdCamp-академію.
До викладацького складу EdCamp-академії увійшли досвідчені освітяни – експертки й експерти, які мають ефективний педагогічний досвід та готові ділитися власними знаннями, уміннями й навичками з колегами, допомагати організувати освітній процес відповідно до поступу реформи «Нової українська школа».
В EdCamp-академії наразі реалізовуються шість векторів підвищення кваліфікації, які визначені пріоритетними для професійного розвитку працівниками й працівницями галузі освіти за результатами дослідження «НАВЧАТИ І НАВЧАТИСЯ: як і куди зростати українському вчительству?»:
(1) особистісне усвідомлення,
(2) етичність в освіті й суспільстві,
(3) компетентність у спеціальності,
(4) учіння й навчання у співпраці на рівних,
(5) трансформаційне лідерство,
(6) розбудова громади й держави.
Ми запрошуємо вас стати першими випускницями й випускниками EdCamp-академії та разом з нею розвиватися завдяки різноманітним навчальним форматам, які допомагають просуватися за обраною траєкторією професійного розвитку.
Уже в січні 2022 року стартують 7 програм підвищення кваліфікації.
********************************************************
Програма № 1: «Освітянський Upgrade»
Вектор професійного розвитку: «Трансформаційне лідерство»
Викладацький склад: Оксана Білобров, авторка програми підвищення кваліфікації, учителька фізики і інформатики, спеціаліст вищої категорії, координаторка mini-EdCamp Kremenchuk, співзасновниця та голова правління ГО «ФЕНІКСИ».
Мета програми підвищення кваліфікації: усвідомлення освітянами необхідності сучасної особистісної трансформації як частини освітнього процесу та визнання постійного саморозвитку невід’ємною частиною вчителювання.
Очікуваний результат навчання: учасники й учасниці навчання за програмою підвищення кваліфікації «Освітянський Upgrade» усвідомлять необхідність сучасної трансформації та визнають нагальність свого постійного саморозвитку, опанують інструменти внутрішньої мотивації для змін і професійного розвитку.
Обсяг програми: 15 годин (0,5 у кредитах ЄКТС)
Подання заявок: до 17.01.2022
Оплата за навчання: до 17.01.2022
Старт програми: 18.01.2022
Переглянути анонсну сесію за програмою підвищення кваліфікації:
Ознайомитися з програмою та подати заявку: https://edway.in.ua/uk/mpk/312/detail/
********************************************************
Програма № 2: «Проєктне навчання в початковій школі»
Вектор професійного розвитку: «Учіння й навчання у співпраці на рівних»
Викладацький склад: Ганна Остапенко, авторка програми підвищення кваліфікації, авторка підручників для НУШ, співавторка курсу «Навчання суспільної доброчесності», методистка альтернативної школи «Соняшник», головна редакторка журналу «Джміль».
Мета програми підвищення кваліфікації: навчити педагогів ефективно організовувати проєктне навчання на уроках з різних навчальних предметів у початковій школі.
Очікуваний результат навчання: учасники та учасниці навчання за програмою підвищення кваліфікації ознайомляться з формами і методами організації проєктної діяльності в початковій школі; дізнаються про переваги проєктної діяльності, усвідомлять те, чому варто запроваджувати проєктне навчання у початковій школі, чим це допоможе вчительству та учнівству, як проєктна діяльність впливає на зміцнення учнівських знань та як оцінювати досягнення учнівства.
Обсяг програми: 9 годин (0,33 у кредитах ЄКТС)
Подання заявок: до 17.01.2022
Оплата за навчання: до 17.01.2022
Старт програми: 18.01.2022
Переглянути анонсну сесію за програмою підвищення кваліфікації:
Ознайомитися з програмою та подати заявку: https://edway.in.ua/uk/mpk/310/detail/
********************************************************
Програма № 3: «Основи психологічної грамотності вчителя»
Вектор професійного розвитку: «Особистісне усвідомлення»
Викладацький склад: Світлана Дрібас, авторка програми підвищення кваліфікації, кандидатка психологічних наук, старша викладачка кафедри загальної та вікової психології Криворізького державного педагогічного університету, дійсна членкиня Національної психологічної асоціації, сертифікована тренерка, авторка курсів підвищення кваліфікації в сфері освіти, експертка Центру прогресивної освіти «Генезум».
Мета програми підвищення кваліфікації: підвищити рівень психологічної грамотності освітян у напрямку знань про психіку дитини на різних вікових етапах; надати рекомендації щодо відновлення ресурсності психіки вчителя; розкрити стратегічні напрямки у профілактиці професійного вигорання в освітній сфері.
Очікуваний результат навчання: учасниці і учасники навчання за програмою підвищення кваліфікації ознайомляться з різними аспектами поняття «психологічна грамотність»; сформують свідоме уявлення про особистість дитини, її потреби, мотиви та емоції; зрозуміють як побудувати свою освітню діяльність так, щоб не нашкодити, а допомогти дитині у процесі навчання; продіагностують рівень ресурсності власної психіки; ознайомляться із способами профілактики професійного та емоційного вигорання; оволодіють методичним інструментарієм у напрямку роботи над собою та своїми емоційними станами; визначать орієнтири для ефективної побудови освітнього діалогу в межах розвитку психологічної компетентності.
Обсяг програми: 17 годин (0,57 у кредитах ЄКТС)
Подання заявок: до 17.01.2022
Оплата за навчання: до 17.01.2022
Старт програми: 18.01.2022
Переглянути анонсну сесію за програмою підвищення кваліфікації:
https://youtu.be/8Tq2u-TsJY8
https://youtu.be/8Tq2u-TsJY8
Ознайомитися з програмою та подати заявку:
********************************************************
Програма № 4: «ТРВЗ (теорія розв’язання винахідницьких задач) – дієвий інструмент розвитку креативності»
Вектор професійного розвитку: «Учіння й навчання у співпраці на рівних»
Викладацький склад: Тетяна Бойко, авторка програми підвищення кваліфікації, вчитель початкових класів НВК «Школа-гімназія-ліцей» № 10 м. Бердичева, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист», освітня експертка, тренерка НУШ.
Мета програми підвищення кваліфікації: ознайомити учасників та учасниць практикуму з технологією, методами та прийомами ТРВЗ (теорії розв’язання винахідницьких завдань); формувати і розвивати вміння та навички адаптувати стратегії розвитку креативності до своєї практичної діяльності та впевнено використовувати отримані знання та практичні вміння у освітньому процесі початкової школи та/або дошкільному закладі; власну креативність.
Очікуваний результат навчання: учасники та учасниці навчання за програмою підвищення кваліфікації ознайомляться з методикою ТРВЗ (теорія розв’язання винахідницьких завдань), різноманітними методами та прийомами, які зможуть адаптувати та запроваджувати в освітньому процесі (теоретичні аспекти розвитку креативності; перевірка на практиці того, що метод ТРВЗ може бути інтегрованим у будь-який навчальний предмет; оволодіння навичками, які дозволять впевнено використовувати отриманні знання у своїй практичній діяльності; «прокачка» та «зрощення» власної креативності).
Обсяг програми: 10 годин (0,33 у кредитах ЄКТС)
Подання заявок: до 18.01.2022
Оплата за навчання: до 18.01.2022
Старт програми: 19.01.2022
Переглянути анонсну сесію за програмою підвищення кваліфікації:
Ознайомитися з програмою та подати заявку: https://edway.in.ua/uk/mpk/307/detail/
********************************************************
Програма № 5: «На одній Wi-Fi хвилі з учнями та ученицями: технологія змішаного навчання на заняттях української мови»
Вектор професійного розвитку: «Компетентність у спеціалізації»
Викладацький склад: Олеся Чайківська, авторка програми підвищення кваліфікації, українська філологиня, заступниця директора з навчально-виховної роботи ЗЗСО імені В. Чорновола, спеціаліст вищої категорії, «учитель-методист».
Мета програми підвищення кваліфікації: поглибити розуміння педагогами та педагогинями технології blended learning; відпрацювати на практиці нову роль учителя – роль модератора навчального процесу; удосконалити навички організації командної взаємодії та комунікації під час заняття; розвинути цифрову компетентність; мотивувати вчителів і вчительок до системних змін у взаємодії з учнями й ученицями та до професійного зростання.
Очікуваний результат навчання: учасники та учасниці навчання за програмою підвищення кваліфікації зрозуміють суть технології змішаного навчання (теоретичний, практичний та ціннісний рівні), навчаться створенню договорів взаємодії з учнями та ученицями, оволодіють алгоритмом упровадження blended learning у конкретному освітньому середовищі, навчаться методично правильно будувати заняття за технологією blended learning; зможуть застосовувати у своїй діяльності такі ротаційні моделі змішаного навчання, як «перевернутий клас», «ротація за станціями», «ротація за лабораторіями», зрозуміючи суть онлайн-станції, розвинуть інформаційно-цифрову компетентність і критичне мислення, будуть враховувати індивідуальні особливості та потреби учнів та учениць, зможуть вміло організовувати командну роботу; власним прикладом будуть демонструвати компетентність навчання впродовж життя; стимулюватимуть учнів та учениць до високої самоорганізації, взаємопідтримки, самооцінювання, взаємооцінювання та виготовлення і презентації конкретного продукту.
Обсяг програми: 15 годин (0,5 у кредитах ЄКТС)
Подання заявок: до 19.01.2022
Оплата за навчання: до 19.01.2022
Старт програми: 20.01.2022
Переглянути анонсну сесію за програмою підвищення кваліфікації:
Ознайомитися з програмою та подати заявку: https://edway.in.ua/uk/mpk/322/detail/
********************************************************
Програма № 6: «П’ять кроків організації STEM-освіти в початковій школі»
Вектор професійного розвитку: «Компетентність у спеціалізації»
Викладацький склад: Ольга Казакова, керівниця секції хімічних технологій Київської МАН, сертифікована Collegium Wratislaviense (Польща) тьюторкиня, тренерка International Academy of Tutoring, тьюторка та викладачка курсу «Science4us» альтернативної школи SchoolinG, аспірантка кафедри соціальної філософії, філософії освіти та освітньої політики НПУ імені М.П. Драгоманова, молодша наукова співробітниця Інституту обдарованої дитини НАПН України, менторка «Навчай для України»; Ірина Потапенко, засновник та директор ТОВ «Освіта фреш 360». В освіті з 2016 року. Після подорожі з «Білими воронами» в Фінляндію та Естонію, яка була присвячена знайомству з освітніми системами та навчанню і сертифікації на Курси Erasmus + KA1 «Сприяння STEM навчанню через навчання вчителів», відкрила новий напрям в діяльності STEM-освіта. Освіта інженерна, економічна, банківська. 8 років технологічного і дослідницького досвіду в хімічній промисловості, 25 років банківського досвіду, 7 років досвіду у навчальних проєктах. Сертифікований тренер програм Е2Young engeneers (Ізраіль), Science 4 us (США), Eduten FinMath (Фінляндія) та CTC Business today( Великобританія); Арсен Новосад, виконавчий директор проєкту «STEM Освіта». З 2013 року працює в галузі освіти. Керуючий в Erickson Coaching Inernational (Canada) в Україні. Сертифікований коуч (ICF), спеціалізації в командному та трансформаційному коучингу (ССЕ). Сертифікований ТоР фасилітатор (ICA); Лілія Рвач, CEO компанії Main School (Ліцей, IT – школа вихідного дня та курси, сезонні табори) з 2017 року та партнер в проекті STEM-освіта. Співзасновник першої в Україні онлайн школи «живого» формату Main school Online; Тетяна Філіпенко, заступник директора ліцею Main School, учитель географії, методист, Партнер в проекті «STEM Освіта». Професійний досвід роботи в сфері освіти 20 років, «старший вчитель». Область компетенцій – організація, контроль і моніторинг навчального процесу, апробація і методична підтримка навчальних програм, відповідність їх освітнім стандартам, концепціям Нової української школи. Досвід проектування електронних інструментів для розробки освітнього контенту. Робота в освітніх проектах: Еducom, Intel (розробка навчальних матеріалів), Зелений пакет (ОБСЄ, тренер проекту), Eduget (онлайн-навчання), УЦОЯО (Український центр оцінювання якості освіти, експерт з ЗНО).
Мета програми підвищення кваліфікації: сформувати цілісне уявлення щодо STEM-освіти та її впровадження в освітній простір закладу освіти; надати механізми реалізації Державного стандарту початкової освіти, основних положень Концепції НУШ, курсу «Я досліджую світ» через впровадження дослідницької стратегії активного навчання 5Е Instructional Model як одного з головних трендів сучасної наукової освіти.
Очікуваний результат навчання: учасники та учасниці навчання за програмою підвищення кваліфікації вдосконалять навички для реалізації проєктної, навчально-дослідницької діяльності, проблемного навчання (PBL), наукового навчання на основі учнівських запитів (IBSE); розширять знання про створення освітнього STEM-простору через застосування міждисциплінарного, практико-орієнтовного підходу; опанують техніки використання освітніх практик, побудованих на дослідницькій діяльності, проєктуванні, вирішенні інженерних задач і завдань, наукових і технологічних концепцій; засвоять прийоми застосування компонентів активної 5-Е моделі (5 Е Instructional Model) в початковій школі.
Обсяг програми: 25 годин (0,83 у кредитах ЄКТС)
Подання заявок: до 22.01.2022
Оплата за навчання: до 22.01.2022
Старт програми: 23.01.2022
Переглянути анонсну сесію за програмою підвищення кваліфікації:
Ознайомитися з програмою та подати заявку:
********************************************************
Програма № 7: «Ефективна комунікація і взаємодія учасників освітнього процесу в коучинговому форматі»
Вектор професійного розвитку: «Трансформаційне лідерство»
Викладацький склад: Людмила Кубатко, авторка програми підвищення кваліфікації, учителька української мови і літератури, спеціаліст вищої категорії, Відмінник освіти України, експертка в організації та реалізації проєктів та програм у сфері неформальної освіти, професійна коучиня.
Мета програми підвищення кваліфікації: оволодіння коучинговими інструментами і технологіями для побудови ефективної комунікації на принципах рівності, партнерства, довіри; формування і розвиток навичок створення комфортного, позитивного, розвиваючого середовища для всіх учасників освітнього процесу; розширення можливостей освітян для професійного і особистісного зростання.
Очікуваний результат навчання: учасники та учасниці зʼясують доцільність використання коучингового підходу в освітній діяльності; сформують і вдосконалять уміння створювати умови для ефективної комунікації й результативної взаємодії в професійній діяльності та у власному житті; опанують практичні кейси щодо прямої мови та зворотного звʼязку, сильних запитань, використання метафор; удосконалять уміння щодо налагодження партнерських стосунків з учнівством, колегами, батьківством.
Обсяг програми: 15 годин (0,5 у кредитах ЄКТС)
Подання заявок: до 26.01.2022
Оплата за навчання: до 26.01.2022
Старт програми: 27.01.2022
Переглянути анонсну сесію за програмою підвищення кваліфікації:
Ознайомитися з програмою та подати заявку: https://edway.in.ua/uk/mpk/325/detail/
********************************************************
Спеціальна пропозиція до уваги адміністрацій закладів освіти
Якщо у вашому закладі освіти виникне колективне рішення й увесь педагогічний колектив буде мати зважене бажання опанувати певною програмою підвищення кваліфікації, ми пропонуємо спеціальні умови для організації та проведення навчання. Для того, аби скористатися цією пропозицією пропонуємо керівниці або керівнику закладу освіти надіслати нам лист на електронну адресу: [email protected], і ми обов’язково зв’яжемося з вами, аби обговорити оптимальні умови та бути максимально корисними.
Додаткова інформація про Національну платформу можливостей професійного розвитку педагогічних працівників «EdWay» www.edway.in.ua:
– Як зареєструватися на платформі?
– Як подати заявку на навчання за обраною можливістю?
– Більше інформації у Довідковому центрі EdWay за покликанням https://edway.zendesk.com/hc/uk-ua .
Колеги, після обробки поданої вами заявки на навчання з вами впродовж 2-х робочих днів зв’яжуться представниці EdCamp-академії, аби супроводжувати вас на шляху професійного розвитку під час навчання.