Навчальна методична робота в школі проводиться з урахуванням результатів анкетування, що дозволяє діагностувати запити педагогів. Один з напрямів роботи щодо підвищення фахового рівня вчителів є вдосконалення медіакультури, медіаграмотності та цифрової грамотності. З цією метою організована робота постійнодіючого семінару «Удосконалення медіаграмотності та медіакультури педагогів», заняття якого проводяться раз на місяць дистанційно, синхронно на платформі Meet вчителями школи: Горбатюк С.Д., Косьяненко В.В., Власенко Г.О., Яновською І.В., Усенко С.Д. Мета семінару полягає у формуванні навичок щодо використання електронних освітніх ресурсів, ефективної взаємодії учасників освітнього процесу на базі цифрових технологій, ефективного впровадження безкоштовних інтерактивних освітніх платформ в освітній процес.
Тематика занять постійнодіючого практичного семінару «Підвищення медіаграмотності та медіакультури педагогів»
№ |
Тема заняття |
1 |
Використання інтерактивних дошок Lino, Padlet, Jamboard |
2 |
Використання класної дошки при дистанційному навчанні |
3 |
Wordwall– ігри, вікторини |
4 |
Інтерактивні аркуші – Wizer.me, Liveworksheets |
5 |
Створення ментальних карт |
6 |
Створення хмар слів в сервісі Word Art |
7 |
Quizlet – флеш-карти |
8 |
Kahoot, Quizizz, Trіventy – інтерактивні вікторини |
9 |
Thinglink – інтерактивні картинки |
10 |
Робота на платформі Classtimе |
11 |
Генератори ребусів, кросвордів, пазлів, Q-R кодів |
12 |
Практичне застосування пакету «MS-офіс»: форматування документів. |
13 |
Практичне застосування пакету «MS-офіс»: створення таблиць у WORD |
14 |
Практичне застосування пакету «MS-офіс»: побудова графіків та створення формул у MS-WORD |
15 |
Створення особистого сайту вчителя на платформі Google |
На відкритих уроках в рамках шкільного конкурсу «Мій найкращий урок» та в період дистанційного навчання педагоги практично використовують сучасні безкоштовні інтерактивні освітні платформи. Для роботи в дистанційному режимі педрадою обрано безкоштовні платформи Google Classroom і Мeet. Також з використанням Мeet проводяться виробничі наради, консультації, засідання педагогічних рад: «Розбудова внутрішньої системи забезпечення якості освіти з метою створення комфортних і безпечних умов навчання та праці», «Стимулювання позитивного ставлення до навчання – складова успіху освітнього процесу» тощо.