19 листопада 2021 р. у Відні (Австрія) відбулася ІІ Міжнародна науково-практична конференція «SCIENCE OF POST-INDUSTRIAL SOCIETY: GLOBALIZATION AND TRANSFORMATION PROCESSES», на якій представлено досвід Миколаївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №57 імені Т.Г.Шевченка.
Організаторами заходу виступили LLC International Centre Corporative Management (Republic of Austria) та NGO European Scientific Platform (Ukraine).
Захід було схвалено ResearchBib та включено до каталогу міжнародних конференції на офіційному веб сайті Academic Research Index, зареєстровано УкрІНТЕІ в базі науково-технічних заходів, запланованих на 2021 рік.
Матеріали наукового дослідження, яке здійснили Андрій Малахов та Оксана Хмельна, що представлені в роботі, проіндексовані в Index Copernicus в розділі World of Papers, в CrossRef та ORCID, в ResearchGate, OpenAIRE (European research information system), Fatcat.wiki та OUCI.
В секції «Pedagogy and education» представлено роботу закладу «THE DIGITALIZATION OF THE EDUCATIONAL INSTITUTION AS AN EFFECTIVE MANAGEMENT MODEL QUALITY OF PROVISION OF EDUCATIONAL SERVICES».
В роботі аналізується сутність основних дефініцій та теоретико-методологічних підходів щодо діждиталізації закладу освіти; піднімаються проблеми формування єдиного інформаційного освітнього простору закладу на основі використання інформаційно-комунікаційних технологій управління якістю освіти; пропонується діджиталізована модель управління якістю надання освітніх послуг та аналізується її ефективність.
Тези наукового дослідження опубліковані в періодичному збірнику «Грааль науки» (зареєстровано Міністерством юстиції України), який має міжнародний код серійного видання ISSN та міжнародний ідентифікатор книги ISBN, авторський знак, УДК та унікальний код DOI. Також DOI присвоєно кожній роботі учасників заходу.
Збірник з матеріалами конференції надіслано до Книжкової палати України імені Івана Федорова, Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського, Національної бібліотеки України імені Ярослава Мудрого та інших бібліотек.