Директори, заступники з навчально-виховної роботи

Марафон освітніх практик з підготовки здобувачів освіти до НМТ-2025

Рекомендації ЦПРПП щодо шляхів підвищення якості освітніх послуг і результатів НМТ-2025

Презентаційні матеріали ліцею імені професора М. Александрова

Презентаційні матеріали ліцею №41

Презентаційні матеріали ліцею №38 імені В.Д. Чайки

ПаноРама кращих практик підготовки до ЗНО/НМТ

ПаноРама кращих практик підготовки до ЗНО/НМТ (частина І)

ПаноРама кращих практик підготовки до ЗНО/НМТ (частина ІІ)

Марафон освітніх практик 13.09.2024

Презентація оновленого сайту ЦПРПП

Презентація досвіду роботи МЛ №19

Проєкт інтерв’ю “Кава з директором” – нова традиція відвертого спілкування!

Комплексно-цільові проєкти як ефективний інструмент управлінської діяльності (з досвіду роботи Миколаївського ліцею No22)

Кейс керівника: 2024/2025н.р.

Збірка «Освіта в умовах воєнного стану: реалії, виклики, досвід, здобутки»

Збірка «Освіта в умовах воєнного стану: реалії, виклики, досвід, здобутки» (випуск І)

Збірка «Освіта в умовах воєнного стану: реалії, виклики, досвід, здобутки» (випуск ІІ)

Збірка «Освіта в умовах воєнного стану: реалії, виклики, досвід, здобутки» (випуск ІІІ)

Збірка «Освіта в умовах воєнного стану: реалії, виклики, досвід, здобутки» (випуск ІV)

Управлінська діяльність з підготовки до тестування: етапи та лайфхаки

АСКЕ – унікальна ліцейська система підготовки до ДПА/ЗНО/НМТ (із досвіду роботи адміністрації Миколаївського ліцею №5)

Підготовка до НМТ: управлінський аспект (із досвіду роботи адміністрації Миколаївського ліцею імені професора М. Александрова)

Марафон освітніх практик 24.04.2024

Досвід роботи ліцею №9

Досвід роботи МГ №27

Досвід роботи МГ №15

Досвід роботи МГ №26

Марафон освітніх практик 05.03.2024

Ліцей №42. Медіаграмотність: інструментарій розвитку та формування медіакомпетентності в умовах сьогодення

Гімназія №29 СЕЕН – запорука розбудови НУШ (презентація).

Гімназія №50 імені Г.Л. Дівіної. Впровадження digital-технолоій в освітній процес як ефективний засіб забезпечення якості дистанційного навчання».

Марафон освітніх практик 26.01.2024

Ліцей №28. Освітній менеджмент в умовах сучасних реалій

Ліцей №34. Забезпечення права на здобуття української освіти дітьми, які знаходяться за кордоном

Марафон освітніх практик 28.11.2023

Гімназія №17. Використання інноваційних технологій – запорука самореалізації особистості в умовах воєнного стану

Ліцей №60. Виховання національно-патріотичних цінностей – пріоритетне завдання виховної системи закладу

Гімназія №52. Зворотний зв’язок як інструмент оптимізації управління освітнім процесом в умовах дистанційного навчання

Марафон освітніх практик 24.10.2023

Гімназія №44. Управління освітнім процесом в умовах онлайн-взаємодії (ДОДАТОК 1)

Гімназія №56.Розвиток професійної компетентності педагогів: управлінський аспект

Марафон освітніх практик 08.09.2023

Цифровізація освіти – в дії (із досвіду роботи Миколаївського ліцею імені професора М. Александрова)

Ліцей №3. Кризовий центр психологічної допомоги

Ліцей №8. Взаємодія учасників освітнього процесу щодо забезпечення якісної освіти в умовах онлайн-навчання

Гімназія №47. Організація виховної роботи в умовах воєнного стану: важливі аспекти (ДОДАТОК 1; ДОДАТОК 2)