Директори, заступники з навчально-виховної роботи

Збірка «Освіта в умовах воєнного стану: реалії, виклики, досвід, здобутки» (випуск І)

 

Збірка «Освіта в умовах воєнного стану: реалії, виклики, досвід, здобутки» (випуск ІІ)

 

Збірка «Освіта в умовах воєнного стану: реалії, виклики, досвід, здобутки» (випуск ІІІ)

 

Збірка «Освіта в умовах воєнного стану: реалії, виклики, досвід, здобутки» (випуск ІV)

 

Марафон освітніх практик 24.04.2024

Досвід роботи ліцею №9

 

Досвід роботи МГ №27

 

Досвід роботи МГ №15

 

Досвід роботи МГ №26

Марафон освітніх практик 05.03.2024

Ліцей №42. Медіаграмотність: інструментарій розвитку та формування медіакомпетентності в умовах сьогодення

 

Гімназія №29 СЕЕН – запорука розбудови НУШ (презентація).

 

Гімназія №50 імені Г.Л. Дівіної. Впровадження digital-технолоій в освітній процес як ефективний засіб забезпечення якості дистанційного навчання».

 

Марафон освітніх практик 26.01.2024

Ліцей №28. Освітній менеджмент в умовах сучасних реалій

 

Ліцей №34. Забезпечення права на здобуття української освіти дітьми, які знаходяться за кордоном

 

Марафон освітніх практик 28.11.2023

Гімназія №17. Використання інноваційних технологій – запорука самореалізації особистості в умовах воєнного стану

 

Ліцей №60. Виховання національно-патріотичних цінностей – пріоритетне завдання виховної системи закладу

 

Гімназія №52. Зворотний зв’язок як інструмент оптимізації управління освітнім процесом в умовах дистанційного навчання

 

Марафон освітніх практик 24.10.2023

Гімназія №44. Управління освітнім процесом в умовах онлайн-взаємодії (ДОДАТОК 1)

 

Гімназія №56.Розвиток професійної компетентності педагогів: управлінський аспект

 

Марафон освітніх практик 08.09.2023

Цифровізація освіти – в дії (із досвіду роботи Миколаївського ліцею імені професора М. Александрова)

 

Ліцей №3. Кризовий центр психологічної допомоги

 

Ліцей №8. Взаємодія учасників освітнього процесу щодо забезпечення якісної освіти в умовах онлайн-навчання

 

Гімназія №47. Організація виховної роботи в умовах воєнного стану: важливі аспекти (ДОДАТОК 1; ДОДАТОК 2)